HVIS JEG VAR DEG! – fullstendig kaos (1)

Hvis jeg var deg’ er et konsept som går ut på at en tilfeldig blogg trekkes ut fra blogg.no’s toppliste, for så at jeg skal gjøre et innlegg hvor jeg utgir meg for å være den respektive bloggeren. Da det krever litt forberedelser å skulle opptre som andre enn meg selv, strekker det seg over to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

84

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

FULLSTENDIG KAOS! 

 

I morgen, står jeg igjen ovenfor en av de imitasjonene jeg har sett aller mest frem i mot. – Nemlig Aylar von Kuklinski, med bloggen Fullstendig Kaos.

Kuklinski var nemlig en av de aller første jeg stiftet bekjentskap med i det jeg trådte inn i bloggverdenen, og dermed den bloggeren jeg har kjent lengst.

Da jeg gikk inn i dette, var jeg ikke bare helt ‘grønn’ når det kom til å skrive blogg, for jeg hadde praktisk talt ikke lest noen blogg heller! Samtidig var jeg på det rene med at mine interesser lå utenfor det rosa spekteret generelt, og de unge og rosa spesielt, hvilket innebar litt av en utfordring i det blogg.no den gang inneholdt typ en million blogger hvorav 99% av de var nettopp unge og rosa! Her var det altså bare å finne måter å sile ut blogger hvis tittel tilsa de beste oddsene for å tilhøre alternativene, -og hvordan kan vel noe lyde mindre ‘rosa’ enn ‘Fullstendig kaos av Aylar von Kuklinski’ i følge med et profilbilde som gav typ death-metal assosiasjoner!? Svar: Ingen verdens ting!

Og som antydet, fant jeg akkurat den atypiske galskapen jeg var ute etter bak denne linken. For Kuklinski på sitt aller beste, er nemlig synonymt med den ‘fullstendige galskap’, i det fyren har en velsignet evne til å presentere verden fra vinkler som aldri før er blitt vist, for å si det sånn, liksom fyren er fullstendig ‘unfiltered’. – Noe som virkelig kommer til uttrykk i et av de mest episke Kuklinski-innlegg ever. – Et innlegg som vil forbli tatovert inn i hukommelsen min til den dag jeg dør; Innlegget der han hadde gjort sin versjon av de ‘rosas’ typiske konsept bestående av mål en søker å oppnå for den kommende måned. Istedet for å trappe ned på konsumet av Pepsi max og bli flinkere til å stå opp i god tid, hadde Kuklinski satt seg fore en betydelig reduksjon av hva han betegnet som ‘unødvendig runking’. – Hvilket selvfølgelig gikk til helvete, i følge oppfølgingsinnlegget ved månedens slutt..

Altså; Her ligger den komplette galskap å kunne boltre seg i, samtidig som utfordringen ligger i at jeg ikke begriper hvordan den skal kunne la seg gjøre å matche denne mannen. Kuklinski er one of a kind, og jeg kan bare gå all in for en så begrense elendighetsnivået av kopien..

Vil di se hvordan i heiteste dette skal gå, så følg med i neste episode!

5 kommentarer
    1. Fullstendig kaos er en av de morsomste bloggene jeg vet om, fordi han er så herlig fri, på en måte jeg liker veldig godt. Han er bare seg selv, og den selven synes jeg er fantastisk herlig 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg