HVIS JEG VAR DEG! – heges lille rom *1*

‘Hvis jeg var deg’ er et konsept som går ut på at en tilfeldig blogg trekkes ut fra blogg.no’s toppliste, for så at jeg skal gjøre et innlegg hvor jeg utgir meg for å være den respektive bloggeren. Da det krever litt forberedelser å skulle opptre som andre enn meg selv, strekker det seg over to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

71

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

HEGES LILLE ROM! 

 

Fra glitter og glam som Isabel Raad i går, skal jeg i morgen inn i ‘Heges lille rom’ som engasjert talsperson for LHBT og deres rettigheter, hvilket også var retningen jeg valgte som BunnyTrash (aka Roger). I tillegg, så er jeg jo religionsmotstander, så min ‘straighte’ legning til tross, så føler jeg faktisk jeg har landet på en sikker grunn denne gang!

Når det er sagt, er utfordringen med å skulle ikle seg rollen som bloggere som står for de samme verdier som meg selv at jeg ikke ender opp med noe jeg like godt kunne ha gitt ut selv, -altså ‘selv’ i betydningen som meg selv *hehe*.  For at dette skal kunne gjøres, må altså denne fanesaken mikses med en eller annen rød tråd som er typisk for Hege og hennes liv..

Men ikke desto mindre, skal dette bli moro, og jeg gleder meg stort til å sette i gang!

For å bli bedre kjent med Hege og hva som foregår i dette ‘lille rommet’, kan du, som kjent, enten klikke kjempelinken over, eller lese ‘Dagens blogg’ -omtalen av henne HER.

7 kommentarer
    1. Dette blir også gøy å lese. I dag kan du skrive masse vel, regner så det spruter ute. Men i morgen blir det sol igjen… Jeg er bare inne i dag, nesten verre temperatur ute, selv om det regner. Badstue light…

      1. Jeg blir fort litt tung i hodet når det er tordenvær i luften, så jeg har ikke vært så sprelsk i dag som været skulle tilsi. Men det hjalp å ta seg et regnbad, -hvilket er svært undervurdert moro i dagens samfunn 😉 😀

      1. Jeg har faktisk sjekking av damer for lesbisk venninne på merittlisten min, jeg, – Og gud vet hvor mange for kompiser, så her ser jeg ingen skjær i sjøen, nei 😝😝😝

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg