dagens blogg; HVIS JEG VAR DEG! [bunnytrash *2*]

Fordi det er hakket mer tidkrevende å skulle innta rollen som bloggeren selv, kontra ‘bare’ å skrive en omtale, blir man i denne runden værende dagens blogg i to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i vedkommendes spirit ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

Så nå skal det altså komme for en dag, for dere så vel som for meg selv, hvorvidt jeg evner å være noen andre enn meg selv!..  Den første delen av denne runden, åpenbarer seg  umiddelbart om du klikker   

           –>>> HER! <<<–

 

 

BUNNYTRASH! 

 

Roger Endre aka Bunnytrash har ikke fått betegnelsen ‘the male me’ for ingenting, så utfordringen her, blir rett og slett å gripe tak i det som på den ene siden er karakteristisk for vår alles ‘søple-kanin’, mens det på den andre siden ikke fremkommer som noe jeg like gjerne kunne ha skrevet selv. – Altså.. ‘Selv’ i betydningen ‘som meg selv..

 

 

BUNNY-PRIDE!

Juni er, som jeg går ut i fra de fleste har fått med seg, pride-måneden, og Snuppen min og jeg markerer med flagget til topps! Jentene har fått pridesløyfer som matcher våre, og vi har også fått kjøpt hver vår pride-trøye og shorts som skal brukes under selve feiringen til helgen! For å være ærlig, så syntes jeg i utgangspunktet det er litt i overkant å ikle seg regnbuestripene fra topp til tå, så dette gjør jeg rett og slett fordi det ikke finnes noen bedre måte å få sagt ‘fuck you’ til haterne der ute!

Men ikke desto mindre, så skaper Pride fred mellom mennesker! Mirakler er jo tilsynelatende forbeholdt julen, men dette fenomenet har iallfall ikke jeg lagt merke til. Men om det ikke finnes noe julemirakel i virkelighetens verden, så sørger iallfall Pridemarkeringen for at vi har fått et junimirakel! For i denne måneden hvor man markerer enhvers rett til å bedrive homoseksuelt horeri, er dette så provoserende for verdens religiøse fanatister at alt av konflikter legges til side i det kristne og muslimer forenes i en felles fordømmelse og hat rettet mot hvordan disse Satans avkom lever livene sine! Og det sier jo virkelig alt om hvor fantastisk og hvor magisk Pride er! Pride er med andre ord for alle, i ordets fulle betydning!

Jeg har imidlertid fått flere spørsmål den siste tiden om jeg er stolt av legningen min. – Og her må jeg faktisk svare ‘nei’. For jeg er jo født homofil, det er ikke noe jeg har jobbet meg frem til å bli! Det blir lttt på samme måte som om jeg skulle gått rundt å vært stolt over å være høyrehendt, og det blir jo liksom for dumt. Men det jeg derimot er stolt av, er hvordan jeg har greid å kapre Snuppen min, jentene våre, og det livet vi har klart å bygge opp sammen! Jeg tør å være meg selv 100%, og det er jeg stolt av! – Og ikke minst er jeg stolt av å kunne kalle norges mest fantastiske blogger, Gry min venn, og alle de andre fantastiske menneskene jeg har i livet mitt.

 

Tusen takk for at dere leser, håper dere vil følge bloggen, det kan dere gjøre på MeWe med å klikke på denne linken —> BT!! Eller dere kan følge bloggen på Facebook med å klikke på denne linken —> BT!!

Eller dere kan klikke dere direkte inn på bloggen anytime her: Bunny Trash.

Ja til livet og kjærligheten 💜

#religion #pride #politikk

❤️🧡💛💚💙💜

 

NB: Ingen kaniner (eller andre) ble skadet under tillagingen av toppbildet for dette identitetstyveriet, der ‘BunnyTreasure’ er satt inn i originalkaninens sted.

8 kommentarer
    1. Morsom lesing Gry. Avslutningen var en fin booster og noen utsagn var bare herlig politisk ukorrekt. Homoseksuelt horeri faktisk, du skal liksom knekke kaninen fullstendig 😂Har tøykaninen øverst begått selvmord? Creepy at du vet at jeg bruker høyre hånd, har jeg virkelig skrevet det noen steder? Ellers herlig, bare herlig 😘

      1. Så kult at du likte det!! 😀
        Jeg, eller.. jeg som deg bare siterer de rettroende!.. 😉 Men ikke desto mindre, kan man ikke spare på den politisk ukorrekte konfekten om en skal være Roger Endre, aka Bunny-trash!
        Ellers henvises det til tilføyelsen nederst i innlegget om at ingen kaniner kom til skade under utformingen av toppside-plagiatet. Bunny-Treasure er ikke engang i nærheten av noen kniv, da kniven på bildet er den som holdes av din voldelige kanin 😀 😀 😀

    2. Det som er litt forunderlig er at religiøse som tror på jomfru Maria og jomfrufødsel…. har store problemer med to fedre eller to mødre.. på andres barn 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg