HVIS JEG VAR DEG! – isabel raad *2*

Fordi det er tidkrevende å innta en annens personlighet, strekker dette konseptet seg over to dager, der man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i vedkommendes spirit ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

Så nå skal det altså komme for en dag, for dere så vel som for meg selv, hvorvidt jeg evner å være noen andre enn meg selv!..  Den første delen av denne runden, åpenbarer seg  umiddelbart om du klikker   

           –>>> HER! <<<–

 

 

ISABEL RAAD! 

 

Selv om Isabel Raad har flagget til Dubai (eller hvor det nå var) på ubestemt tid, og derav ikke har blogget ‘siden Ålesund brant’, så figurerer hun faktisk fremdeles på topplisten, der hun i går altså plasserte så høyt oppe som på en 30 plass. – Og så lenge hennes navn står på den listen, er hun den største celebriteten her på plattformen. Og man kan sikkert mene så mangt om denne frøkna og hennes rolle som tenåringsidol, men en ting er iallfall sikkert; Denne dama klarte å utnytte hva som i utgangspunktet ikke kan ha vært mer enn et kvarters samlet skjermtid gjennom et relativt kort opphold på Paradise hotel så til de grader at verden knapt vel kan ha sett maken! For det var måten hun tro til og skviset det maksimale ut av disse max 15 minuttene som gjorde henne til rikskjendis, -og som derav gav henne et nytt opphold som ‘PH -legende’ noen år senere, hvorpå hun klarte å adde til sin stjerne ytterligere.. Ja, hun fikk en ‘boost’ gjennom realitydeltagelsen, men denne tilsvarer ikke engang noe i nærheten av det hun har oppnådd. Så selv om jeg personlig ikke har hatt den største interessen for ploggen hennes, så er min respekt for det hun har klart å oppnå grenseløs. Så det er med stor iver og forventning jeg nå går inn i dagens alias hvor jeg titluerer meg Isabel Raad..

 

 

 

 

UPDATE PÅ LIVET!

Først må jeg bare si UNNSKYLD! Jeg er såååååå lei meg for at jeg ikke har oppdatert bloggen på en evighet!!! Saken er at det har skjedd så sjukt mye i livet mitt de siste månedene, bla.a at jeg har fått så sjuuuukt mye hat etter at jeg dro de turene Norge – Dubai – Sverige – Norge – L.A – Norge – Dubai i våres! Det var altså sååååå mye HAT, dere aner ikke!! Jeg ble utrolig deprimert, og mistet lysten på å logge inn noe sted…

Jeg klarte å logge inn på Instagram selv om jeg fikk sjuuukt angst hver gang, men å blogge, orket jeg bare ikke.. Men nå har jeg asså sanva dere så SINNSYYYYYKT masse, dere er jo så fiiiine, som har fulgt meg her igjennom tykt og tynt i snart 7 år, allerede!!

Men nå må dere ikke tro jeg er lei meg og deprimert nå, for det er jeg IKKE! – Jeg er nemlig SUPERHAPPY!!!!!

Dere vil ikke tru det, men jeg har altså møtt den stooooore kjærligheten, og bor nå sammen med han i familien hannes sitt luksushotell i Dubai, hvor vi tilbringer en uke i LA en gang i måneden sånn ca. Han er altså SÅÅÅÅÅ kjekke altså <333


Hjemmet våres i Dubai. Er det ikke FANTASTISK!?? Jeg er altså såååå LYKKELIG, dokker aner ikke!!


På shopping i FANTASTISKE Los Angeles!..

Vet dere, Jeg har fått høre noen sjuke rykter om at jeg i skrivende stund ikke er den eneste som er meg! HVOR SJUKT ER IKKE DET, liksom!?! Greia er nemlig at akkurat nå, så skal det sitte ei av de derre som kaller seg samfunns-/aktualitetsbloggere, men som i realiteten bare er noobs som vet alt mulig om allting, og kjefter og smeller! Hun var visst på blogg en god stund mens jeg blogget, men da var hun selvsagt så langt nede på lista at det var under min verdighet å vite hvem hun var. Men nå har hun alså rukket å være blant topp ti, og få flere topp 20 -plasseringer, så nå vet jeg ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre, jeg altså!!

For hva gjør jeg da, hvis ho skulle slå meg ved å være en bedre meg enn meg som je.. meg!?? Om ho er bedre, og penere og morsommere enn meg, så vil jo folk heller ha ho-versjonen av meg, da, -ivertfall enn meg-versjonen av meg som IKKE blogger engang, og kanskje til og med nå som jeg har kommet tilbake på bloggen [vel.. iallfall for i dag..]!!! Nå må dere pleeaaaase hjelpa meg, asså! For hva skal jeg gjøre nå!? Ho kan jo til og med ta over HELE meg, -danke meg ut, og herregud!! Tenk om det blir under hennes verdighet å vite hvem JEG er, da!! Men det går jo ikke for hun må jo vite hvem hun selv er, må ho ikke!?

*hahaha* Skjønner dere!? Jeg er så PARANOID, altså!! 😀 😀 😀

Men ho skal uansett ikke få unboxa den nye Chanel-skatten min!! For den skal jeg nemlig åpne med dere NÅ!!

Er den ikke fantastisk!!! Den kosta 132 000, – men jeg syntes jeg bare MÅTTE unne meg en liten treat nå altså, etter disse harde tidene med alt hatet og alt jeg har fått fordi jeg har rømt for å slippe å merke noe til de derre Coronagreine! Herregud, jeg har sittet i karantene jeg som alle andre, liksom!.. Skjønner meg virkelig ikke på folk altså, hvor SLEMME folk kan være!! Men tusen takk til dere som er så NYYYYDELIGE altså! Jeg er SÅÅÅÅÅÅ glad for å være tilbake å dele livet mitt med dere igjen!

Vi skrives snart igjen, dere! STOOOOR klem fra meg! <3

17 kommentarer

Siste innlegg