HVIS JEG VAR DEG! – julia nyland (2)

Fordi det er tidkrevende å innta en annens personlighet, strekker dette konseptet seg over to dager, der man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i vedkommendes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

Så nå skal det altså komme for en dag, for dere så vel som for meg selv, hvorvidt jeg evner å være noen andre enn meg selv!..  Den første delen av denne runden, åpenbarer seg  umiddelbart om du klikker   

           –>>> HER! <<<–

 

 

JULIA NYLAND! 

 

Så er altså stunden kommet, hvor jeg skal innta personligheten til dama som gav de korona-reisende influencere et ansikt; Julia Nyland! – Og i det øyeblikket denne kontroversen ble avløst av den angående å vise pikante bilder av seg selv mot betaling på OnlyFans.com, så har en ikke før fått snudd seg, så finner man henne jaggu stående i denne stormens midte også.. Men selv om jeg ikke ville tatt de samme valgene som denne dama, så har jeg sansen for at hun har ‘baller’ nok til å gjøre hva som passer henne, for ikke snakke om at hun står for det 100%. Våre ulikheter til tross, så kan jeg faktisk også kjenne meg igjen i henne, i det jeg har jo også mine kontroversielle sider, for å si det sånn. Så jeg gleder meg virkelig til å kunne slå meg løs i aliaset til Julia Nyland!

 

 

 

UNA CERVEZA, POR FAVOR!

 

Heiiiiiii mine fine! Og god tirsdag! Som dere sikkert har skjønt, så angrer jeg virkelig ikke et sekund på at jeg rømte fra Corona-styret hjemme i Norge! De har jo riktignok det samme smittevernstyret her nede, men her gjelder det jo ikke for meg, siden jeg ikke er spanjol, men nordmann i syden! – Og i syden, så har man jo ikke sånne regler, for syden er jo et fristed fra hverdagen.

Jeg innså jo dessuten at jeg, i og med jeg er influencer, faktisk ikke behøver å forholde meg til spnne kjedelige hverdager med plikter, regler, og sånne kjedelige ting, så jeg har likså godt flyttet hit permanent! Så nå er jeg i syden på ferie året rundt!

At det derfor ikke er flere som har tenkt som meg, kan jeg virkelig ikke skjønne! Om ikke annet så iallfall i denne perioden hvor det er lock-down og de ikke må på jobb eller noe! Det verste er jo at de gir meg all denne kritikken! Det må jo være misunnelse som plager dem, altså.

Vel, folk får bare si hva de vil. Sånt er jo bare sååå typisk for Norge, så det er så godt å være her hvor den norske innstillingen om at alle skal være underlagt de samme reglene, hvilket vil si at vi alle skal lide selv om vi ikke må! Og sånt gidder som sagt ikke jeg å være med på! Ikke for det, jeg skjønner jo at folk reagerer når de er så hysteriske for denne smitten. Men det vil nok bare storme en stakket stund denne gangen også. Når de skjønner at jeg har dratt ned for å bli, så vil nok all viraken opphøre. – Og det passer meg faktisk dårlig!

For det blir med andre ord ikke lenge til jeg må brette opp armene igjen, og komme opp med noe annet som er kontroversielt nok til at jeg blir viet oppslag i de riksdekkende nyhetskanaler der hjemme, med den økningen i klikk som følger dette kontra det ikke å ha provosert såpass at det gir pressedekning. Hets er lik penger, og penger må jeg jo ha for å kunne leve luksuslivet her i solfylte Marbella!

Ha en fin dag! Vi blogges!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg