HVIS JEG VAR DEG – julia nyland (1)

Hvis jeg var deg’ er et konsept som går ut på at en tilfeldig blogg trekkes ut fra blogg.no’s toppliste, for så at jeg skal gjøre et innlegg hvor jeg utgir meg for å være den respektive bloggeren. Da det krever litt forberedelser å skulle opptre som andre enn meg selv, strekker det seg over to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

27

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

JULIA NYLAND! 

 

I det oppkommende identitetstyveriet, er det selveste Julia Nyland som står for tur. Liksom tilfellet var med bla.a Isabel Raad, Ida Wulff & Jeg gikk bare i boden en tur, så kjenner jeg overhodet ikke denne bloggeren, men kan allikevel inkludere henne i dette her i det hun er rimelig karakteristisk. – Julia Nyland er nemlig identisk med kvinnen som startet året med å lage en masse bråk grunnet sin spaniareise midt i koronatiden, for så på nytt å skape furore rundt sin Only-Fans -konto et drøyt halvår senere.

Med andre ord, er dette ei dame som har det med å plassere seg selv i stormens midte, for å si det sånn!

Hvorvidt ditt eller datt er innafor eller regelrett forkastelig, overlater jeg imidlertid til andre å (eventuelt) mene noe om, men én ting skal hun iallfall ha kred for; Hun vet å stå for sitt eget ‘crap’ og tar det som måtte komme av slakt med rak rygg, og det er det slett ikke alle som gjør!

Jeg må si jeg gleder meg stort til å innta personligheten til denne ‘Spania-fareren’, og dersom du lurer på hvordan i heiteste det vil ta seg ut i det ‘lappelura’ fra Østlandet utgir seg for den elegante frk. Nyland må bare henge seg på og følge med i neste episode!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg