HVIS JEG VAR DEG! – karidansen *2*

Fordi det er tidkrevende å innta en annens personlighet, strekker dette konseptet seg over to dager, der man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i vedkommendes spirit ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

Så nå skal det altså komme for en dag, for dere så vel som for meg selv, hvorvidt jeg evner å være noen andre enn meg selv!..  Den første delen av denne runden, åpenbarer seg  umiddelbart om du klikker   

           –>>> HER! <<<–

 

 

KARIDANSEN! 

 

Nå skal jeg altså til pers her, dere! Nå skal jeg virkelig u på tynn is her, i det jeg, der det nærmeste jeg kommer å ha skrevet på dialekt, må være den man finner på Frogner, skal kuppe personligheten til sjølvaste Kari! Men je gler me sjølv derom, før je har nemli vøri ute og twinna me Grydithen!.. Jeg oppdaget nemlig at det er to dobbeltgjengere her på blogg!.. Jeg kan røpe at det gikk som smurt, helt til vi oppdaget at tvillingflokken faktisk kunne være en trillingflokk, hvorpå det kjapt ble i overkant av hva jeg klarte å holde styr på *hehe*

 

 

 

TWINNING MED GRYDITH

Frodithen har reist videre til syster si, men e hadde så lyst på e foto-shoot alikjavæl, så me mått sjå å funni oss e vikarierande Frodith. Valet va itte no val igrunn, før det møtti bli a Grydith! Før me Grydith, kainn me gjer skikkelege twinning, før ho Grydith sjåast omtrentleg ut som me sjølv, vis de seg!

 

Sjår du kor like me e’?

De gjor virkli ho Grydith!

Ho vørti nesten litt skræmt!

De blei igrunn me åsså, asså,

Før me har jo samma anletet, sjår me,

i de me sammenligne bileta!

Her sjåast Frod ehh.. -Grydithen på toget,

og under sjå du me, slik je sjåast i da,

førr je har blitt støli av ho Gry,

Så je e itte helt me sjølve i dag..

 

Me føle øss så fin,

Som om me var fotomodeller på ekte!

Me posere etter alle kunstens regla..

Mens me hell på å le øss førderva.

 

 

Je syns igrunn Grydithen ligne litt på Frodithen og,

så det kain jo vørti me e ein trillingflokk her!

No e je nemli heilt forvirra,

– førr kin vart de no som vørti kin igjen?

De har e glømt,

– og det har Grydithen og.

Så no må me berre husja øss himat å sjå øss i spegeln!

21 kommentarer

Siste innlegg