HVIS JEG VAR DEG! – livet med vesla *1*

‘Hvis jeg var deg’ er et konsept som går ut på at en tilfeldig blogg trekkes ut fra blogg.no’s toppliste, for så at jeg skal gjøre et innlegg hvor jeg utgir meg for å være den respektive bloggeren. Da det krever litt forberedelser å skulle opptre som andre enn meg selv, strekker det seg over to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

31

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

LIVET MED VESLA! 

 

Wow!.. Den neste bloggeren som skal få sin personlighet frastjålet i bloggs form, har stått for noen av de aller morsomste innleggene jeg har lest. ‘Livet med Vesla’ er i utgangspunktet en blogg med variert innhold, men det er spesielt på humorfronten denne bloggeren står frem som regelrett legendarisk, -and I don’t settle for anything less, so..

Vel.. Du kan selv lese deg opp ang. den respektive blogg og blogger ved at du enten klikker den gigantiske linken over, eller sjekke ut ‘Dagens blogg’ -omtalen av henne ved å KLIKKE HER.
Når det er sagt, kan jeg like gjerne uttrykke mine beklagelser til Heidi, – hvilket er hva ‘Vesla’s mor faktisk heter, først som sist, for hun er nok allerede i utgangspunktet klar over at hun i beste fall vil måtte dele spotlighten, og derav ikke få solt seg i glansen av min oppmerksomhet alene, slik som de andre bloggerne.. For Heidi er nemlig ikke bare mor til ‘Vesla’. – Det finnes nemlig også en for tiden hjemmeboende ‘Snuppe’ i denne miksen som har inntatt de voksnes rekker, og derav fra tid til annen gis den tvilsomme ære og glede å være mammavikar for ‘Vesla’ i Heidis fravær. Ved disse anledningene, så avlegger hun de mest episke tilstandsrapporter om hvordan det er fatt i heimen.. Altså.. Hva ‘Snuppa’ angår, er jeg rett og slett blodfan; Ekte blodfan typ ‘ved et møte, ville jeg blitt star-struck’ -style (og dette til tross for at jeg ikke er en person som blir ‘struck’ av ‘stars’).

Som om dette konseptet ikke var ‘schitzo’ nok fra før, så vil det iallfall ta helt av nå, hvor jeg ser for meg å være Heidi som presenterer det siste døgnets tilstandsrapporter fra meg selv som Snuppa i hva som må bli eget (altså som Heidi) fravær..

Forvirret?? Vel.. Følg med i neste episode!..

8 kommentarer

Siste innlegg