HVIS JEG VAR DEG! – sofie caroline nilsen (2)

Fordi det er tidkrevende å innta en annens personlighet, strekker dette konseptet seg over to dager, der man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i vedkommendes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

Så nå skal det altså komme for en dag, for dere så vel som for meg selv, hvorvidt jeg evner å være noen andre enn meg selv!..  Den første delen av denne runden, åpenbarer seg  umiddelbart om du klikker   

           –>>> HER! <<<–

 

 

SOFIE C. NILSEN! 

 

Da skal jeg altså til pers i form av å ikle meg personligheten til Sofie Nilsen; En av de ytterst få som faktisk er blitt værende i en bransje som en uhorvelig stor andel av landets unge reality-deltakere har som overordnet mål med den respektive deltagelsen.. I motsetning til nær sagt alle de som har sett seg ut blogg som hovedplattform opp igjennom årene, har Sofie klart å stå i all den stormen av nettroll som har vært ‘rosa-bloggere’ generelt, og ‘rosabloggende’ realitydeltagere spesielt til del. – Og i Sofies tilfelle, så må selv jeg, som i utgangspunktet mener det å takle netthets faktisk er en egenskap som en er påkrevd å inneha om en skal operere på nett, si meg imponert over den utviste viljestyrke og standhaftighet i så måte. Årsaken er helt enkelt at Sofie Nilsen er en Utøya-overlevende med alt hva dette innebærer av post traumatiske issues, hvorpå den ‘trollingen’ som har blitt henne til del også har inkludert hets hvor dette er blitt tatt utgangspunkt i på det verst tenkelige vis.. Dessverre har bloggen til Sofie utviklet seg til å bli en reinspikket reklame-kanal i løpet av det siste halve året, så det er med håp om et snarlig gjensyn med bloggeren Sofie Nilsen jeg føyer meg inn i rekken av reklameinnlegg; Denne gang for en helt ny sponsor, hvis firma vel må sies å være noe spesielt, for å si det sånn..

 

 

STYGG-PENT OG SUPERKULT FRA SMELLY.KÅM

 

Hei fininger!! Jeg er bare så superivrig etter å endelig få presentere min nye samarbeidspartner som jeg bare er så utrolig stolt av å få representere! Smelly.kåm har altså gått all in for å endelig få innført den udødelige ‘heroine chic’ -stilen til Norge, etter at den har blitt boikottet og nektet innpass helt siden den først ble lansert på 90 -tallet en gang!

Derfor syntes jeg det er ekstra moro at de har gjort henne som virkelig ble rammet av den norske motebransjens ettergivelse for politikerpress, og gikk til total-boikott av den stilen som har herjet resten av verden utenfor Skandinavia frem til nå; Nemlig dama som den gang ble oppdaget og hyret inn til et av landets ledende modellbyråer med det åpenbare mål for øyet å skulle være en av Norges frontfigurer for denne looken; Nå er hun imidlertid mest kjent som bloggeren Gry Henriksen. Jeg har snakket med henne noen ganger på min blogg, men jeg har faktisk ikke visst at hun var blogger selv før nå *flaut!*

Denne stilen er alså sååå kul!!! Bare sjekk ut dette her!

OVERSIZED TOP -30% RABATT  SMYKKER/ACCESSORIES -25% RABATT

SKJØRT -30% RABATT   SKO -15% RABATT  TOPP -25% RABATT

 

TOPP I LEOPARD-/TIGERMØNSTER -25% RABATT   LIP-KIT -15% RABATT  MAKE-UP PALETT -15% RABATT

 

(Rabattene gjelder ved å oppgi kodeordet SOFIENILS1 frem til 1/10 2021)

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg