HVIS JEG VAR DEG! – solliv (1)

Hvis jeg var deg’ er et konsept som går ut på at en tilfeldig blogg trekkes ut fra blogg.no’s toppliste, for så at jeg skal gjøre et innlegg hvor jeg utgir meg for å være den respektive bloggeren. Da det krever litt forberedelser å skulle opptre som andre enn meg selv, strekker det seg over to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

34

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

SOLLIV! 

 

I morgen er det en riktig så kjent og kjær blogger hvis identitet skal inntas i dette konseptet, nemlig Solliv, -eller Solveig, som er navnet til dama bak den respektive utgivelsen. (Om du ikke kjenner til Solliv fra før, kan du enten klikke den relativt velvoksne linken til bloggen hennes over, eller du kan lese deg opp via ‘Dagens blogg‘).

Intet er vel artigere enn å få herje litt med ‘the people you know and love’, og følgelig, så gleder jeg meg stort!

Men å ta fatt på en oppgave med glede, er på ingen måte synonymt med at den vil være enkel! For her har vi nemlig å gjøre med nok en av portalens mesterlige fotografer, liksom hun skriver så godt som noen, så her må jeg virkelig være ‘on top of my game’ for å kunne lande en ikke så alt for ‘crappy’ versjon av et Solliv -innlegg..

Hva som imidlertid ikke vil by på noe problem, er å finne frem til en retning som identifiserer denne dama, for her er det nemlig mer enn nok å ta av; Her finnes nemlig alt fra Gåskoler til feriedagbøker til innføring i de hverdagsproblemer en møter som hørselshemmet, m.m! Her er det med andre ord nok å velge i, og for å vite hvilken retning jeg vil ta i det jeg ikler meg rollen som Solveig, er du nødt til å følge med i neste episode, som vil utkomme på noenlunde samme tid i samme ‘kanal’ i morgen den dag!

10 kommentarer
      1. ..Og hvor usjarmerende det enn måtte fremstå, så er det den godheten og positiviteten som er så karakteristisk for disse ‘feel-good’- bloggerne som utgjør den største utfordringen for meg 😂
        Jeg er visstnok ikke så verst når det kommer til å omtale folk i positive vendinger, men bortsett fra det, så er det jo alt som irriterer meg som bærer bloggen! 😂🤣😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg