HVIS JEG VAR DEG, ut i friluft

 

– Konseptet der jeg robber personligheten til mine medbloggere, og utgir innlegg i deres navn der de vel må sies å være smått overdrevne- og muligens en liten smule galere versjoner av seg selv! 

 

Fra strikkekunst a-la Photoshop for å kunne passere som blogg-Norges DIY -dronning, går det i dag ‘rett åt skogen’. – Bokstavelig talt, for i dag skal jeg nemlig rappe identiteten til..
MARGRETHE aka UT I FRILUFT!!

Dagens ‘identitetstyveri’ føles litt som om jeg skal opp til eksamen; Jeg skal nemlig innta rollen som ingen ringere enn dama som er min muse hva fotokunst angår, så her kan en ikke komme med noe halv-shabby mobilbilder fra 2019, for å si det sånn!
I mine øyne, er Ut i friluft den mest under-krediterte bloggen i Norges land. For når du har en blogg som er en ren oppvisning i fotokunst i et land som er i overmåte interessert i natur og friluftsliv, så hører det rett og slett ingensteds hjemme at den på en god dag knapt karer seg inn blant topp 40 når kvaliteten tilsier at den skulle knivet om å toppe hele driten. Men non the less, er jeg ikke et øyeblikk i tvil om at det kun er et tidsspørsmål når folk begynner å oppdage eksistensen av denne utgivelsen. – Og da vil den også eksplodere..
Lettere prestasjonsangst til tross, gleder jeg meg stort til å rappe personaen til vinneren av GRYXEN-AWARDS 2021 i klassen for beste naturfotograf!

For å få med seg første runde av Gry aka Ut i friluft-Margrethe, er det bare å KLIKKE HER

 

 

 

 

ELSKER – ELSKER IKKE.. 

 

Jeg elsker naturens egne mønstre og tegninger, som dette hjertet av kongler..

…vårblomster..

…de mer abstrakte utgavene av naturens kunstverk, slik som denne figuren bestående av nedblåste greiner og no’ greier…

…og selvsagt denne fantastisk enestående bloggeren!

Men disse…

…elsker jeg ikke! Og spesielt ikke å treffe på den første uønskede gjesten allerede i april!

 

Ha en strålende fin fredagskveld, da dere! 🙂

 

16 kommentarer
    1. Ja, hun har så mye vakkert, så mange fine bilder, enkle tekster, og ikke noe rusk. Har fulgt henne i mange år nå ♥
      Du passer godt i friluft du også, det konglehjertet var enestående ♥

      1. Takker så mye! 🙂
        – Nå skal det imidlertid innrømmes at naturen fikk noe bistand under tillagingen av dette hjertet her, for å si det sånn *hehe* 😉 😀

    2. Hihi, du altså, Gry! Tusen takk for alle gode ord – husk at jeg er veldig lettrørt, så…….! Elsker hjertet – og pinnene-og-noen-greier….. flua likeså…. Og jammen passer du perfekt til håret mitt anno sommeren 2021. Godeste klemmer kommer til deg <3

      1. Så innmari kult at det traff som det skulle 🥰
        – Nå skal det innrammes at det hjertet ikke er naturens verk alene *hehe*, men kvist-skulpturen og det andre (meg inkludert) er iallefall ærlige og redelige naturprodukt *hehe* 🤭

    3. Herlig….Lun finn tekst med flotte bilder og dama er seg sjøl….ikke noe jåleri! Bare helt ekte!
      Bra laga Gry…
      Fluer og kvister hører med i livet til Utifriluft!

      1. En blir ikke sittende å vri hodet mens en tygger i blyanter i fillebiter i mer eller mindre desperat streben for å finne frem til hva som catcher essensen her, nei *hehe*
        HVA en skal gjøre gir seg jo helt selv. Problemet er imidlertid hvorvidt en klarer å få presset frem noen holdbare bilder! For parodi eller ei; DET er nemlig IKKE gjort av seg selv i det her tilfellet *hehe* 😀 😛

      1. Takker så mye!
        Ja, bildene i denne bloggen er intet mindre enn spektakulære, og jeg kan ikke skjønne annet enn at den vil være av interesse for enhver friluftsinteressert om de bare visste om den.. 🙂

    4. Utifriluft er ei dame det oser godhet av, fra skoggrense til fjellgrense, og bildene hennes er fantastiske. Koselig at du gjør stas på henne 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg