HVIS JRG VAR DEG! – aud-marit (2)

Fordi det er tidkrevende å innta en annens personlighet, strekker dette konseptet seg over to dager, der man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i vedkommendes spirit ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

Så nå skal det altså komme for en dag, for dere så vel som for meg selv, hvorvidt jeg evner å være noen andre enn meg selv!..  Den første delen av denne runden, åpenbarer seg  umiddelbart om du klikker   

           –>>> HER! <<<–

 

 

AUD-MARIT! 

 

At folk viser nye sider av seg selv etter hvert som en lærer de å kjenne, er jo en selvfølge, likeså er det at det vil være en og annen overraskelse blant disse man ikke hadde sett for seg i utgangspunktet. Men samtidig overgår jo denne overraskelsesfaktoren det stadiet som tilsvarer et ‘Jøsses, så artig!..’ etterfulgt av en liten latter, og et ‘Nei det hadde jeg ikke kunnet se for meg!’ – Som at f.eks friidrettsstjernen Jakob Ingebrigtsen elsker motorsport, -eller at jeg er blodfan av ‘skandalereality’ som P.H og Ex on the beach. Men en gang ‘every blue moon’, så er det noen som brått viser seg å ha sider som syntes regelrett naturstridig i forhold til vedkommendes natur, og jeg ELSKER slike overraskelser! – Ho Aud-Marit er et av de menneskene som har klart å blåse meg av banen på en slik måte da det i forbindelse med fotball EM kom for en dag at dama er sportsidiot på sin hals! – Så da skulle det vel være opplagt for alle og enhver hvor det bærer i det jeg nå går inn i rollen som Aud-Marit..

 

GOD MORGEN! NÅ HAR JEG NESTEN IKKE FÅTT SOVE FORDI JEG HAR SITTET OPPE MESTEPARTEN AV NATTEN OG SETT PÅ OL.

 

I dag som det er fredag, og i går kveld dermed var torsdags kveld, kunne jeg jo både lagt meg til passelig tid, og sovet litt lenger i dag for å bli skikkelig uthvilt, for det kan jeg jo hver dag siden jeg er pensjonist, men det gjorde jeg jo ikke. For det blir jo til at jeg blir sittende oppe hver natt og følge med på OL! Det er jo så spennende, selvsagt der de norske er med og kjemper om medaljene, men også der det er deltagere fra andre land som kjemper.

Når man bare har sovet litt over tre timer siden forrige søndag, så merker jeg jo på gikta at det ikke er bra i det hele tatt. Nå er smertene nesten ikke til å holde ut, og jeg er trøtt som en strømpe. Og så varmt som det er nå så er det ho for varmt til å kunne orke å kjøle seg ned med et bad også, så for meg hvor gikta er verst når det er varmt så verker det jo i kroppen fra mårra til kveld, altså..

Jeg må jo ha en liten supporterfest i dag og, for jeg heia jo på England i fotball EM, og da fikk jeg meg en sånn supporterhatt. Den er så fin, for Norge har jo de samme fargene, så da har jeg fikset litt på den sånn at jeg kan bruke den til å heie på både Norge og England samtidig, så sparer jeg penger der å -hehe-

Men jeg skal ikke klage, jeg altså, for dere liker jo ikke folk som driver å sutrer å klager for det gjør jo ingen. Så uansett om jeg føler som om jeg kan krepere når som helst, så skal jeg ikke drive å gnåle om det, nei. For nå må jeg slutte av, for nå begynner volleyballkampen mellom Uruguay og Paraguay. i gruppe C, og den kampen er skikkelig spennende siden det er nabooppgjør akkurat som om det skulle vært Norge mot Sverige, bare at det er Paraguay og Uruguay i stedet for Norge og Sverige!

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

21 kommentarer

Siste innlegg