Hvordan kan dette være mulig!??

Jeg kom for noen dager over den sykeste greia på en eller annen FB-side! 

Min umiddelbare reaksjon, var typ ‘Ja, jøss.. Det skal vel mye godvilje til før det der funker!..’ – Og for liksom å stadfeste denne dommen, så gjør jeg som det står i instruksen. – Også jaggu så skulle det vise seg at galskapen funket som et fly!..

 

Etter å ha fått en mer enn god nok virkning til å la meg forbløffe, fikk jeg vite av kommentarfeltet at en bør holde blikket på den prikken lenger enn de angitte 20 sek.

Videre vil det for mange bli noen blandinger av farger og sånt som gjør at det anbefales å ta minst to runder for å sikre et klarest mulig svar.

Selv var jeg CALM,

Hva er du?.. 

9 kommentarer
      1. Det som er litt begrensende, er jo at det å sitte på nett og la seg underholde med sånt nærmest er betinget at en ikke har annet fore, og dermed er ‘calm’. Jeg har satt meg fore å sjekke den ut med en gang det er ett eller annet som rører opp i sinnsstemningen, og se hva som skjer da! Det ideelle ville jo vært å tatt den rett før jeg gikk på jobb e.l, siden jeg bestandig er ute i siste liten, og dermed stresset som jernet! Men dette utelukker jo faktisk seg selv, i det ‘siste liten’ innebærer at jeg ikke har tid til å ta den *hehe* 😛

          1. Og jeg burde også ha presisert at en ofte har to sinnstemninger samtidig (trøtt og trist, rolig og glad, osv), og da vil ofte begge fremkomme. Om det er likt for alle, vet jeg ikke, men for meg blir det sånn spettete. – Og den ene fargen er som oftest mer domminerende i varierende grad 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg