Ingen innvandring = Ingen terrorangrep?

Polens EU -representant, Dominik Tarczynski har skapt global furore etter at han i sin tale 14 september forklarte de (angivelig) ikke-eksisterende terrorangrep i landet med dets tilsvarende ikke-eksisterende (fremmedkulturelle) innvandring. Det politisk korrekte er selvsagt å dementere dette her med den aller største av avstandstagen. For å ta denne debatten, er så tabu som det kan få blitt i en tid da det faktum at det faktisk ER en del tilkomne muslimer som bedriver nettopp terror, feies under teppet av den hensikt at vi skal late som om problemet ikke finnes.. 

 

Joiketerror!? 

 

For all del; Jeg skal overhodet ikke påberope meg å ha fasitsvaret i dette anliggendet. Faktisk er det såpass sterke argument som trekker i hver sin side at jeg vel ikke engang kan skryte på meg å ha gjort meg opp en endelig mening! Men det jeg i det minste KAN si med sikkerhet, er at vi må se å få hodet opp av sanden, og tørre å ta debatten! Er det noe vi iallefall IKKE er tjent med, så er det å fortsette å unnvike å ta tak i dette med fremmedkulturell innvandring, -hvilket i praksis vil si innvandring fra muslimske stater i midtøsten og nord-Afrika. – Og med ‘unnvike’ så mener jeg praksisen som føres ved å late som om man ikke vet hva det siktes til når ‘innvandrer’ -begrepet bringes på bane, og derav legger samtlige innflyttere i samme gryta når spørsmål skal besvares. Jeg mener.. Enhver idiot er jo fullt på det rene med at tema som har med innvandrerkriminalitet og terrorangrep å gjøre ikke er relatert til svensker, tyskere og engelskmenn!

Det er m.a.o på høy tid at vi tar tak i problemstillingen som den er; Altså at det på den ene siden ER alt for mange av de med muslimsk bakgrunn her til lands, liksom i vesten forøvrig, som ikke har annet enn forrakt til overs for de land og folk som har tatt de imot. At det finnes grupperinger som har som livsmål å angripe våre verdier med våpen i hånd, er og blir en kjennsgjerning selv ikke den mest innvandrervennlige kan vri seg unna. Så her har jo unektelig den polske EU-representanten et poeng, om en så vil eller ikke. ‘Fjerner’ man de respektive muslimene, fjerner man også terrorangrep som f.eks masseskytingen i forbindelse med fjorårets Pridemarkering. – For ikke snakke om at Sverige ikke ville vært torpedert av gjengvold om det ikke var for de respektive kurderne.

 

Polens konservative EU-representant, Dominik Tarczynski har gjort global furore ved å påstå at Polens manglende terrorangrep har sin forklaring i den særs strikte innvandringspolitikken. (foto: GBNews)

 

Men så har vi da på den andre siden det faktum at det så langt i fra er så at alle med den respektive kulturelle bakgrunn har et giftig mind-set, så skal da disse måtte svi for det en gruppe ‘drittsekker’ måtte foreta seg? Og dette koker jo så ned til den humane siden ved dette her, da det unektelig ER en stor del av de ankomne hvis liv avhenger av å få bli. Folk som facer tortur og drap i hjemlandet.

Skal vi stenge grensen for innvandring fra visse områder, går jo unektelig disse med i ‘dragsuget’, med tilsvarende tragedier som utkomme som de som forårsakes av de med terrorintensjoner på norsk jord. Spørsmålet blir da hvilke hensyn som veier tyngst. – Og det er nettopp DENNE debatten vi er nødt til å ta, -og det på et sakelig vis, uten merkelapper og sider som påberoper seg monopol på sannheten. Våre folkevalgte er rett og slett pokka nødt til å vise seg sine posisjoner verdig, og ha ‘baller’ nok til å kalle en spade for en spade, -ikke ‘et graveredskap av metall festet til en stang, fortrinnsvis av tre, med et plasthåndtak i motsatt ende, til bruk for fjerning av jord, sand, eller snø..’ *puh!..* Før eller siden, vil vi uansett nå det punkt hvor vi ikke lenger kan tåkelegge dette anliggendet, og jeg vil påstå vi vil være hinsides bedre tjent med å ta tak i dilemmaet under de rådende forhold enn å vente til vi får konsekvensene av unnvikelsen ‘pælmet’ i fleisen slik svenskene så til de grader har fått..

 

22 kommentarer
      1. Om så vi fjerner Rasmus, Sylvi, og alt annet av innvandrerkritiske røster, så forsvinner jo ikke problemet med at det ER så alt for mange radikale muslimer her til lands! Ikke minst av hensyn til de som virkelig trenger, – og ikke minst verdsetter oppholdstillatelse i Norge, – for ikke snakke om de potensielle ‘mønsterborgere’ som ikke får innpass pga at disse giftige elementene opptar plassen de kunne fått..
        – Hva gjør vi med problemet som følger de muslimer som bedriver/støtter terror o.l??

    1. I den tid jeg var medlem i FrP og høylytt støttet Sylvi Listhaug så fikk jeg stadig pekt på meg at FrP/Listhaug var sånn og sånn iht homofile og likekjønnet ekteskap. Når det kommer til politikk så er det innvandringspolitikken som engasjerer meg mest, fordi den er så bak mål som den er, og der utvises null forståelse for hva islam faktisk er. Mitt svar til disse var som så, at jeg støttet heller Listhaug og FrP og risikoen for at likekjønnede ekteskap ikke skulle være lovlig, enn masseinnvandring fra mena-land. Hvorfor? Jeg vil heller være ugift og leve, en gift og kuttet strupen på. Land som Polen og Ungarn har restriktiv politikk iht homofile, men samtidig tar de ikke imot innvandrere fra mena-land. Jeg har vært der flere ganger. Der er så fredelig, snuppen min og jeg får gå i fred, andre mennesker får gå og fred, ingen gjenger som lager bråk overalt, og i det hele tatt. Ingen terror som ministeren påpekte. Her til lands kan man ikke engang gå over torget i en liten by som Fredrikstad uten å oppleve tilrop og hets fra gjenger, truende adferd og denslags. For min del er her ikke mye å diskutere. Skytingen i Norge i fjor var planlagt, der var mange involverte og de kom fra forskjellige land hele sulamitten. Hvilke land? Jo samtlige land de tilhørte ligger i islambeltet🐰

      1. Problemet med å stenge grensen for innvandring fra de respektive områder, er jo at vi da også vil stenge for de hvis liv avhenger av å komme vekk fra nettopp den rådende galskapen i hjemlandet. Jeg kjenner folk som har fortalt de mest horrible ting de ble utsatt for i Irak, jeg har sett de verste arr fra piskeslag, jeg kjenner en mor som måtte redde ungene fra en voldelig far, for ikke snakke om folk som har måttet stikke av den enkle grunn at de ikke har mer tro på hverken Allah eller styresmaktene enn jeg har på Herren vår gud.. – Hva da med disse??

        1. Skal man veie det opp mot å ødelegge eget land så er det for meg lett å velge. Islam ødelegger islamske land, så hvorfor skal vi ønske islam velkommen? Vi vet jo hva det fører til. Polen som er nevnt i innlegget har vel tatt imot 2 mill ukrainere? ❤️

          1. Om det var gitt at de som kom fra disse områdene faktisk VAR muslimer (troende, altså), ville jeg støttet policyen fullt ut. Problemet for meg, er de som har dette her like langt opp i halsen som deg og meg, og kjemper imot de respektive regimer og presteskap med livet som innsats?? Skal vi da blankt avvise de som utgjør den virkelige motstanden mot islam, og derav utsettes for alskens tortur med døden til følge ved at de blir ‘stuck’ i det helveteshullet de kom i skade å bli født? Det er DE som gjør dette issuet så vanskelig å ta stilling til for min del..

            1. Ser poenget, likefullt så setter jeg familien min først. Et ødelagt Norge kan ikke hjelpe noen. Hjelper heller noen enn ingen.

    2. Mulig en noen misantropisk sammenligning. Ikke så veldig lurt å vifte med en rød klut, når du har en illsint okse foran deg. ?
      Så spør du så betimelig , hva gjør vi med problemet? Kan det være å ta fra Rasmus og hans medsammensvorne SIAN folket i Norge, fyrstikkene?.. Sånn til å begynne med?. Jeg mener det på relativ kort sikt vil spare mange uskyldige liv. Hva vi må gjøre på lengre sikt må jeg tenke litt mer på-…

      1. Her er jo jeg for å ta det i den andre enden, da jeg mener bestemt det er de som ankommer et sted som er pliktig å tilpasse seg de rådende forhold. Det står jeg ved både i smått og stort, for å si det sånn. Altså.. Det samme prinsippet ville f.eks gjelde meg om jeg skulle finne det for godt å flytte til.. *hmm* la oss si Kautokeino. Da hadde jeg rett og slett bare pent måttet finne meg i sånt som å vente til en flokk på hva som syntes å være en million rein hadde krysset gaten, og hva som ellers måtte være av, for meg, totalt fremmede elementer som råder der oppe.
        – Når det er sagt, så er selve poenget i dette innlegget at vi må kunne ta debatten med de forutsetningene som foreligger på saklig vis. Ingen er tjent med hverken den rådende berøringsvegringen i hht dette med fremmedkulturell innvandring, eller at et skremmende stort antall av befolkningen skremmes fra å si sin mening i offentligheten.

    3. Sitter med fint lite svar her og nå. Derimot støtter jeg helt og fullt opp om at debatten MÅ tas – og den kan ikke ensidig stakkarsliggjøre som forklaringsmulighet.

      Noen ønsker våre verdier ødelagt, det er ikke til å komme unna. Vi kommer heller ikke unna at det største terrorangrepet i Norge ble utført av en etnisk nordmann. Dette får bli en debatt på fakta, ikke følelser.

      Da får rette myndigheter få instruks om å fremskaffe fakta fremfor å gjemme dem bort. Folkevalgte får gjøre jobben de er satt til – å prioritere, å velge fremgangsmåter.

      1. Jeg har de samme dilemmaene som deg i dette anliggendet. Det er så ekstremt sterke argument som trekker i begge retninger at jeg neppe vil kunne ta en av sidene..
        Sånn ståa er nå, ser jeg vel snarere for meg noe sånt som at en ev. foretar den store innstramningen hva statsborgerskap angår, med en ditto policy om at det bærer rett ut så snart det utføres en form for uønsket adferd.

    4. Går litt i hytt og pine her med svar i riktig rekkefølge 😉 Så dette er en kommentar på dette du skriver så bra, “hva da med alle disse som ikke tror mer på allah enn jeg har på herren vår gud?” Min gode nabo fra Iran vitser ofte , den siste vitsen fra han var : “Vi satt en gjeng på en pub og diskuterte hvilke religion som var best. Kristendommen er best sa den ene.. Jesus gikk jo på vannet Nei da kontret kameraten .. det er jo ingenting, vi muslimer går jo i luften rett som det er. 😉

        1. Før jeg referer en vits til fra min “muslimske” nabo vil jeg si at jeg er helt enig med deg, som du skriver at vi må ta debatten med de forutsetninger som foreligger på saklig vis. Klokt skrevet.

          Så skal jeg prøve å gjenfortelle vitsen som min “muslimske” nabo fortalte meg her en dag. Hørt når Adam spurte Eva om hun elsket han? Ja, hvem ellers svarte Eva. Mohammed fikk samme spørsmål fra en av jomfruene, han svarte, ja, du og 72 andre. 😉

    5. Å blindt godta og tru på ein teori/påstand, utan å sjekka om der er hald i den, er rein dumskap.
      Å avvisa ein teori/påstand som løgn, utan å sjekka om der faktisk er hald i den, er like stor dumskap.
      Dette sa ein av dei gamle filosofane.
      Kor monge i Noreg er det som har lese Koranen og Hadithene, og satt seg inn i kva Islam eigentleg er?
      Svært få, etter mi erfaring. Likevel er der svært monge som uttaler seg som om dei har peiling.
      Fredens og kjærleikens religion, liksom.
      Etter alt som står i Koranen, om å legge heile verda under Islam, og om å drepe dei vantru som ikkje vil konvertera til Islam, så finnes der ikkje fnugg av verken fredelegheit, eller kjærleik.
      Eitt anna aspekt som kjem inn, er at dei oljeproduserande araberstatane på eine sida, og Rothscild og Rockefeller på andre sida, inngjekk ei avtale i 1930, om å opprette FN, der hovedmålet er verdsherredøme.
      Altså, Islam og satanistane samarbeider om verdsherredøme.
      Så ein tredje ting.
      Dei som drar ut i krig, lar familien vera igjen heime.
      Dei som flykter frå krig, tek familien med seg.
      Kvifor er det flest einslege menn i stridsdykteg alder som kjem?
      Trojanerar?

        1. Ikke vet jeg om du Bernt har barn, barnebarn eller kanskje oldebarn? Uansett så vet jeg barn blir det de blir foret med av vi voksne med praten rundt middagsbordet, eller eventyr på sengekanten, enten du leser fra bibelen eller koranen er det like ødeleggende og skadelig for et barnesinn.. tenker jeg. 😉

      1. Så enig i det du sier.
        Eneste er vel at jeg er like ihuget motstander av all etablert religion. Når en får magesår av den plass kristendommen fremdeles har i Norge, kan en jo bare begynne å tenke seg hvor begeistret jeg er for at det istedet for å bli kvitt det ondet vi har, importeres nye *hehe*.
        Ikke for dét.. Folk må selvsagt få tro på hva nå enn de måtte føle for, men det får være et privat anliggende, og ikke noe vi som samfunn skal måtte betale for! For ikke snakke om at det må bli slutt på at det offisielle Norge skal holde det gående med å late som om det er noe sannhet i dette våset. Det blir jo bare så indelig lavpannet når vi fremdeles ikke har avskrevet en mytologi som burde ha gått inn i historien med middelalderen.
        – Men når det er sagt, har nå engang kristendommen satt sine uslettelige spor i den norske kulturen. For min del, er f.eks julen årets høydepunkt til tross for at det ikke legges et grann religiøst i denne høytiden. Den er rett og slett tradisjon. En ting er at jeg vil at det fortsetter sånn, -med norsk/skandinavisk/vestlig kultur i Norge. Langt mer graverende, er det at det er grunnlovsbestemt! Her er jo grunnloven så klar som den kan få blitt i sin ordlyd, i det den verner oss mot innføringen av denne blandingskulturen som skal prakkes på oss. M.a.o så er det byttet fra norsk kultur til et flerkulturelt samfunn regjeringen Stoltenberg i sin tid proklamerte, grunnlovsstridig, og det provoserer meg faktisk skikkelig at INGEN, -ikke engang FrP og Listhaug, tar tak i dette her..
        – Hvis ikke allmennheten snart våkner opp, og begynner å lukte lusa på gangen, så går det kjepprett til helvete, enkelt og greit. Dessverre anser jeg ikke oddsen for å være nevneverdig for at så skal skje, for å si det sånn.

    6. Før jeg referer en vits til fra min “muslimske” nabo vil jeg si at jeg er helt enig med deg, som du skriver at vi må ta debatten med de forutsetninger som foreligger på saklig vis. Klokt skrevet.

      Så skal jeg prøve å gjenfortelle vitsen som min “muslimske” nabo fortalte meg her en dag. Hørt når Adam spurte Eva om hun elsket han? Ja, hvem ellers svarte Eva. Mohammed fikk samme spørsmål fra en av jomfruene, han svarte, ja, du og 72 andre. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg