Jeg avslører!..

Hver gang jeg heller mot å tro at nå kan da vel ikke de logiske bristene (hvilket nå for lengst har nådd dithen at de ikke kan kalles brister lenger, men revner) som styresmaktene har sluppet unna med i COVID-øyemed bli stort grovere, så trår de til med noe som overgår hva jeg selv i min villeste fantasi ville trodd var mulig.. Konkret, dreier det seg denne gang om hvordan disse barna og tenåringene hele veien ikke bare har vært erklært så motstandsdyktige at C19 ikke har utgjort noen fare for de, men at de heller ikke har utgjort den samme smittefaren som oss voksne som ikke har vært syke, nå plutselig, for ikke snakke om betimelig, brått blir smittet- og smitter over en lav sko! – Også akkurat i det man har nådd det antallet fullvaksinerte som skulle tilsi at tiltakene ble avsluttet da, gitt!.. 

 

 

Jeg burde vel kanskje holdt meg for god til å blære meg med sånt nedrig ‘Hva var det jeg sa!?..’ -hentydninger i den her anledning. Men nå har det seg imidlertid slik at jeg så visst ikke er for god for å triumfere på dette nedrige vis, så det er derfor ikke med en så rent liten følelse av selvtilfredshet jeg nå minner om at jeg bragte nettopp dette med mindreåriges mottagelighet for C19 på banen i innlegget Barnefritak fra smittespredning? allerede i februar..

Her er det også på sin plass å avsløre at vi nå har nådd det oppsatte mål m.h.t hvor mange- og ikke minst hvem som er blitt fullvaksinert til at viruset etter sigende ikke lenger skulle utgjøre den faren som har ført til at det er blitt ansett nødvendig å iverksette tiltak! Altså; Dette er hva som var greia;

I det så og så stor andel av befolkningen er fullvaksinert, hvorav vi finner samtlige av de risikoutsatte, så utgjør ikke viruset lenger noen fare for liv og helse, slik at vi da vil kunne åpne samfunnet igjen og leve som før (altså på tross av at viruset ikke var utryddet på noe vis). For å si det på godt norsk:

I det antallet fullvaksinerte når det antall som nå er nådd, så kan vi bare gi faen i hele driten, da dette for den resterende delen av befolkningen ikke vil utgjøre større risiko enn en ordinær influensa!

Det har ALDRI vært snakk om noe mål om at viruset skal være utryddet eller noe for at samfunnet skal kunne åpne opp for fullt! – Så hvorfor i helvete de fortsetter å påtvinge folk karantener, liksom de holder frem med skremselspropagandaen om stadig økende smittetall er beyond me, dersom det da ikke skulle være at de ikke har så rent mel i posen allikevel, vel og merke..

– Men for all del.. Jeg har ingen grunnlag for å påstå at det verken er sånn eller slik; Mitt grunnlag, i så måte, er begrenset til å stille spørsmålstegn rundt de paradox og selvmotsigelser som må rettes opp i for at jeg skal kunne klare å skrape sammen et minstemål av tillit til de styrende..

 

 

Men, med fare for å gjenta meg selv til det kjedsommelige, så er jo jeg mer mistroisk av natur enn hva som på noen måte kan tilskrives normalt. Så jeg skal dermed grave opp de siste rester av storsinn, og sette det faktum at folk later til og glatt overse også denne bristen, hvilken jeg anslår å være på størrelse med Grand Canyon..

Dette er imidlertid det lengste jeg evner å gå i hht utvist storsinn. For i det disse mindreårige som inntil for noen dager siden var erklært fritatt for alt C19 -relatert, nå liksom skal smittes som det aldri før har vært smittet, og det med et tilnærmet like høyt antall av alvorlige smittetilfeller som har blitt oppgitt for folket for øvrig, så MÅ da folk se å reagere!? – Og da spesielt i det denne plutselige tverrvendingen fra virusets side finner sted AKKURAT i det momentet målet for når samfunnet trygt skulle kunne gjenåpnes var nådd!

Avslutningsvis, vil jeg bare oppfordre til å følge med for flere, og enda mer graverende avsløringer av selvmotsigelser, logiske brister og rene paradox i fremtiden! For det slutter beklageligvis neppe her, for å si det sånn..

 

 

8 kommentarer
    1. Villedning, skal ta fokuset vekk fra «fullvaksinerte» superspredere som har nesegrevet fullt av virus. Jeg er drit irritert, jeg sitter her på åttende dagen fordi jeg befant meg i en stue sammen med tre «fullvaksinerte» helsearbeidere hvorav en av dem var blitt smittet av en «fullvaksinert» som var smittet av en «fullvaksinert». Jeg er frisk som vårdugg på mine ynder i mai. Men jeg sitter altså her, mens de «fullvaksinerte» andre flyr rundt. De to andre måtte til og med på jobb før de hadde fått konstantert negative tester. På et SYKEHUS!! For meg beviser dette noe, men neida, folk mukker ikke engang. I går døde en fullvaksinert med covid på Drammen sykehus såvidt jeg har forstått. Men for all del, la oss få guffa inn i barna og se hvordan det står seg til!

      1. Iallfall er det uansett avskyelig hvordan de nå brukes for at de skal kunne holde frem med denne galskapen en stund til!..
        For uansett hva som er sannheten hva disse ungene angår, koker det ned til to alternativer som er tilsvarende gale;
        A) Det de har hevdet om at mindreårige som gruppe har forsvinnende liten sannsynlighet for å bli alvorlig syke av C19 er sant –>> Da brukes de nå på det mest motbydelige vis for å få befolkningen med på å dra denne galskapen ytterligere ut i tid.
        B) At hva som er blitt hevdet til nå er løgn, slik at det derav ikke er så stor forskjell mht til risiko for alvorlig sykdom ved smitte om en er barn eller voksen –>> Da har de faen sprette driti langflatt i at unger dør grunnet det formålstjenlige i å vente med å lansere smittbarheten i denne gruppen!

        Hvilket av de to som er det riktige, kan jeg dessverre ikke si noe om (men ett av de er det pokka nødt til å være!)
        – Og hvilket av de to alternativene som er verst, overlater jeg til den enkelte å avgjøre..

        1. Eller er det slik at «vaksineringen» skaper smitte og dermed gjør barn mer utsatt enn tidligere?

          Virus gjør vel alt for å overleve? Alle måtte vel sett dette komme..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg