Jeg er helt satt ut…

Det første som blikket fanger i det jeg klikker inn for å få med meg det siste på nyhetsfronten, er at korona-idiotiet er tatt til et nivå så hinsides at selv ikke jeg anså det for å være mulig; FHI går nå ut med at de frykter konsekvensene av at vi har blokkert praktisk talt alt av luft- og dråpesmitte i to år til ende, da dette jo er ødeleggende for immunforsvaret, må vite!! – Altså.. Hvor skal jeg begynne!?? 

Dette her overgår jo faktisk langt på vei kongerikets eksminister Erna Solbergs oppfordring til segregering (hvilket er omtalt i DETTE innlegget).

 

 

Sannheten er at jeg er fullstendig målløs her jeg sitter, da det bare er så alt for mye som bare er så alt for stein hakkende galt som følger det som fremkommer i denne kunngjøringen til at jeg evner å legge frem en noenlunde systematisk og oversiktlig fremstilling..

Eller.. Spørsmålet om hvor jeg skal begynne, løste seg vel i grunnen relativt kjapt, da jeg rett og slett vil benytte anledningen til skamløst å hovere med et aldri så lite ‘I TOLD YOU SO!!’ eller ‘HVA VAR DET JEG SA!??’ som man ville sagt det på gamlemåten. Denne vil jeg ubeskjedent hevde at bunny’en og jeg har gjort oss fortjent til etter at dette faktisk har vært en av de faktorene vi har argumentert i vår motstand mot smittevernstiltakene siden innføringen for to år siden!

Det er imidlertid når det kommer til det mer saklige aspektet av det hele som det går i ball..

Altså.. Her har vi altså de logiske brister på størrelse med Grand Canyon som følger at blokkaden av mikroorganismer har vært så til de grader at det kun har vært påvist to(!) skarve forkjølelsesvirus i løpet av hele fjorårsvinteren og nada influensa på den ene siden, mens C19 derimot meldes å spre seg som ild i tørt gress!

Jeg mener.. Er det ikke litt i overkant påfallende at disse gjennomspritede hendene og polstrede luftveiene med minimum en meters mellomrom etter sigende har klart å eliminere all annen overførsel av mikroorganismene virus og bakterier bortsett fra dette ene viruset man tar sikte på!??..

Dessuten.. – Er det ikke også en anelse påtagelig at man nå har skremt folk så til de grader fra sans og samling at de ukritisk har gått med på følge anvisninger som er viden kjent er ensbetydende med regelrett ‘herping’ av immunforsvaret i to år til ende.. – For så å smelle til med de graverende konsekvensene av den nevnte blokkade av bakterier og virus har for immunforsvaret AKKURAT i det det C19-propagandaen begynner å tape litt terreng!? Her må jeg jo bare si de var imponerende snedige i det de fremhever at aller mest graverende er dette her for småbarn generelt og spedbarn spesielt! – Jeg mener.. Hva funker vel bedre til å skremme livskitten av folk enn at det foreligger en reell fare for at avkommet vil ta reper’n grunnet den ikke-eksisterende muligheten de har hatt til å få utviklet et immunforsvar tilpasset et liv på planeten jorden!?

Og sist men definitivt ikke minst, har vi jo selve rosinen i paradokspølsen;

 

 

Oppliningen av antall influensadødsfall per. norm i form av følgende liste fra 2016 – 2021:

Ifølge FHI viser beregningene per sesong:

(normale år i forkant av pandemien)

2016/17: Cirka 1700 dødsfall

2017/18: Cirka 1400 dødsfall

2018/19: Cirka 200 dødsfall

(etter utbruddet)

2019/20: Cirka 50 dødsfall

2020/21: Svært få, hvis noen dødsfall (hvilket vil si etter innføringen av utstrakt munnbindbruk).

Når jeg i tillegg kan nevne at influensadødsfallene i et normalår brått kan bikke 2000 (hvilket det bla.a gjorde i 2013/2014 -sesongen), så har altså FHI gått så til de grader rundt seg selv at de har greid kunststykket å bite seg selv i halen! For propagandamisjonens agenda har jo vitterlig vært å få overbevist folket om at det så visst ikke er noen influensa vi har med å gjøre, men snarere en typ Svartedauden anno det 21 århundre. – Og her kommer de nå altså trekkende med den statistikken som vitterlig forteller at antallet dødsfall linket til C19 i løpet av disse TO årene, tilsvarer det normale antallet influensadødsfall pr. sesong nå som de tydeligvis har satt seg fore å bruke de særs fatale konsekvensene av å følge deres ekspertanbefalinger for å holde skremselen i hevd!..

For all del, FHIM; Denne gangen så har jeg vitterlig ingen innsigelser på det dere legger frem i så måte, for her er dere beviselig spot on! Men absurd nok, så er det nettopp denne korrektheten som virkelig får det til å skurre, i det denne blir rørt sammen med at dette er følgen av å ha fulgt deres anbefalinger og pålegg..

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Det de ønsker var at folk skulle fysisk gyve løs på hverandre, altså at noen skulle bli så indoktrinerte at de går til fysisk angrep på mennesker for å ikke bære munnbleier. Det har jo begynt å skje nå, folk blir slått rett ned her til lands også, vi snakker ikke bare «in America» liksom, men her i lille Norge. Det skjedde nesten meg her om dagen, at jeg kunne blitt gyvd løs på selv. En fyr kom løpende etter oss for å vise sin avsky for de som ikke bruker munnbleier der man tusler rundt i sin ensomhet. Slik er det blitt. Må ærlig innrømme at Karma er treg å reagere for tiden, for de som er årsaken til alt dette elendighetet burde hun virkelig tatt for seg nå!!

      1. Nå er det altså så mye fullstendig absurd som foregår på så mange områder at det føles som om en har strandet i en typ drømmetilværelse! Ting skjer, for ikke snakke om godtas på stående fot, som bryter med all logikk, nytteverdi, sans og samling left, right & center, og jeg føler det akkurat som i de drømmene der jeg var den eneste i verden som ikke hadde gitt opp å redde oss!
        Jeg har jo hatt forståelse for at folk har vært skremt fra sans og samling, og derav ikke evnet å se de paradoksene som vi har sett. Men nå er faktisk grensen for den grad av zombie-modus jeg kan tolerere nådd; For disse siste utspillene fra FHI, hvor Camilla Stoltenberg rett og slett biter seg selv i halen, så blir det bare for dumt, selv for meg *hehe*..
        Jeg mener.. Dette utspillet her er jo ensbetydende med å frontkollidere med seg selv i døren, og allikevel så holder folk det gående med alt fra metersregler til trynebleier! What a fuck, liksom!?
        – Tro det eller ei, men jeg, som KUN har brukt munnbind på jobb ute i restauranten i tillegg til en 5 minutters tid på toget i julen, har ALDRI, til dags dato motatt så mye som et misbilligende ymt!! Greit nok at jeg unngår de steder hvor det er påbud, men det har da vitterlig blitt en del turer både i matbutikker, turer med kollektivtrafikk, besøk på offentlige kontorer m.m!
        Jeg har jo vært bevisst muligheten for at så brått kan skje, -liksom jeg har vært likes bevisst på at den som eventuelt måtte legge seg opp i mitt valg om å holde luftveiene frie vil bli bitt hodet av pronto *hehe*. Men det er først nå, etter at disse ekstremvariantene har dukket opp at jeg har blitt bevisst på hvor spesielt det er at ingen har våget seg frempå!
        – At jeg har et temmelig velutviklet ‘bitch-face’ er jo en kjensgjerning, men dette her tyder jo på at det er langt mer påfallende enn jeg har hatt anelse om *hahaha* 😛 😀

      1. Herregud, det er jo skikkelig alvorlig!! Du bør jo i alle fall slutte med ansiktsmaske asap, for INGEN skal faktisk kunne forlange at du ødelegger din egen helse, her. Det er faktisk grenser for hva de kan forlange

    2. Hei,hei 😊👍

      De siste uker har den ene løgnen blitt avslørt etter den andre,kunne har ramset opp,men tar med denne ene (av flere) som eg blei forbi sjokkert over,da man kunne lese at coviddødstallene var helt feil ettersom alle dødsfall der den døde tilfeldigvis hadde covid 19 blei regnet som coviddødsfall,selv folk som døde av naturlige årsaker eller ulykker og som tilfeldigvis hadde covid-19 på dødstidspunktet blei rapportert som coviddødsfall,man prøvde å bortforklare med at systemet ikke fanget opp riktig dødsårsak etter at covid-19 var registrert i systemet,den løgnen kunne ha funket om ikke det var for at informasjon om «bonusordninger» til leger og helsepersonell hadde lekket ut i offentligheten.
      Eg hevdet tidligere at en av våre nylig avgåtte ledere,både her til lands og andre land har flere interessekonflikter både pandemi og andre interesser enn eg har fingre og tær.Vel,avsløringer om denne påstanden min er også blitt avslørt i det siste.
      Eg merker meg også at hatet,hetsen,terroren osv mot oss uvaksinerte har blitt merkelig stille,eg har et lite håp om at grunnen kanskje kan være at de vaksinerte begynner å innse at de kan ha tatt feil i flere sammenhenger.Eg slutter aldri å tro at man blir vaksinert FOR noe og ikke MOT noe…
      Flere avsløringer vil komme,den ene mer sjokkerende enn den andre,det er bare å sette seg tilbake å vente….
      Eg personlig har erfart en av løgnene nylig da eg selv blei smittet – på jobb – av en fullvaksinert (eller flere).
      Eg er glad for at eg fikk «overtalt» mine nærmeste til ikke å ta dose tre,men eg kommer alltid til å være lei meg for at eg ikke klarte å «overtale» dem til å ta de to første.
      Hilsen synskepeggy.

      ,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg