Jeg har sett lyset!!

Jepp, nå har faktisk også jeg fått sett lyset!

Ikke sånn å forstå at jeg har blitt brå-religiøs i løpet av de timene som er gått siden siste innlegg ble sendt utover eteren, så det er ingen ytterligere grunn til bekymring over min mentale tilstand enn den som allerede måtte foreligge. Men like fullt har jeg sett lyset, i det jeg i dag faktisk har klart den bragden å få karet meg ut for min daglige porsjon av mosjon med frisk luft før mørket falt på! (- Jeg er blogger og restaurantarbeider! – Det skriker jo ikke akkurat morgenfugl, gjør det vel!?) 

– Og følgelig, så kan jeg altså i det minste føye en vinterlig bildeserie i dagslys til den som ble tatt i det sedvanlige bekmørket  for et par uker siden.. 

 

 

6 kommentarer
    1. Mye rart å se på bildene du har tatt. Her gjelder det å ha livlig fantasi.
      Is og snø endrer naturen mye. Vakkert.

      1. Ja, jeg syntes det er artig å krype litt sånn over og under ting og tang som i utgangspunktet er kjedelig og vanlig for å vise de frem fra en annen vinkel enn den en vanligvis ser de fra.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg