Jeg identifiserer meg heretter som…

Først og fremst må jeg bare legge meg paddeflat, og gi mine uforbeholdne beklagelser for mine i overmåte kritiske, og tidvis bitende sarkastiske uttalelser angående selvidentifisering i innlegget Voksne menns rett til å identifiseres som de barna de påberoper seg å være (som ble utgitt så sent som 7 mars). En skal jo vitterlig ‘ikke dømme andre før en har gått en mil i deres sko’, – hvilke metaforiske fottøy skjebnen altså skulle finne det for godt å ikle meg så snart som en måned etter det famøse innlegget ble utgitt. Så sent som i forgårs kveld så falt det seg altså slik at jeg snublet over min nemisis i så måte i det jeg satt å surfet ørkesløst rundt på nett; For brått åpenbarte det seg en informasjonsside om såkalte ‘starseeds’.. 

Sooo…

Ladies & gents.. 

Jeg identifiserer meg altså herved som en… 

ALIEN!! 

 

Påskebudskapet fra en alternativ vinkel 

 

Altså.. Jeg har full forståelse for at dette kan høres i overmåte ‘far fetched’ ut for uinnvidde, men jeg er faktisk gitt å være minst en million ‘med-aliens’ rundt om på ‘the third rock from the sun’, for ikke snakke om at #starseed har over en milliard(!), -altså 1 000 000 000 visninger på TikTok alene. – Så her snakker vi seriøs identifisering, liksom!

Vel.. La oss først begynne med å definere hva et starseed er for noe;

Det går kort og greit ut på at i motsetning til dere menneskers ‘jord-sjeler’, hvilke er gitt å reinkarnere her på jorden, så er vi starseeds, -eller stjernefrø, om du vil, gjenoppstått fra en høyerestående livsform med opphav på en annen planet. Formålet med å ta turen for et liv blant dere tobeinte primater, er kort og godt for å prøve å hjelpe dere til å skape et fredelig og harmonisk miljø på denne planeten deres som dere på oppsiktsvekkende kort tid (- og her snakker vi i galaktisk målestokk) er i ferd med å totalødelegge. Personlig må jeg ærlig innrømme at jeg ikke akkurat har klokketro på prosjektet, men non the less, har jeg jo vitterlig vist meg utrettelig i mine forsøk på å snakke dere til fornuft i min tid som blogger, – selv der dette i utgangspunktet ikke kan sies å ha vært annet enn fullstendig fåfengt..

 

(foto: NASA) Min angivelige hjemgalakse, Andromeda, i all sin prakt.

 

Hva erkjennelsen av å være en utenomjordisk sjel angår, så jeg altså lyset i det det skulle vise seg at jeg ikke bare innehar brorparten av de personlige egenskaper som er typiske kjennetegn for oss stjernefrø. For det som utgjorde den berømmelige sistespikeren kisten hva min ånds hjemmehørende blant de utenomjordiske, var nemlig at jeg innehar samtlige(!) av de fysiske antributter som ble oppgitt å være særtrekk for oss hvis etnisitet avsedkommer fra vår kjempe av en nabogalakse (‘nabo’ i denne sammenhengen innebærer en avstand på et par hundre millioner lysår), Andromeda-galaksen; – Hvilke hovedantributter består av en lank/tynn kroppsbygning *check!* og en oval ansiktsform *check!*.

Nå er jeg dessverre nødt til å avslutte, da jeg er avhengig av å få utført mitt menneskelige restaurantarbeid før jeg går løs på dagens økt i hht å skape fred og harmoni ut av det kaoset som kjennetegner dere med tilhørighet i en av de livsformer som slaver for de ondsinnede ‘Reptilians’.. Men jeg vil imidlertid *neppe* komme tilbake til dette ved noen senere anledning, så om du vil vite mer, er det bare å google ‘starseed’. Min hovedkilde var artikkelen i britiske Daily mail, men her er det altså mer enn nok å ta av!

Kanskje det til og med kan være at det befinner seg et stjernefrø i blant dere lesere!?? – You never know!

Avslutningsvis, så vil jeg bare anbefale dere å la følgende få synke inn;  Dersom ikke verden altså hadde gått fullstendig fra vettet i hht dette med ethvert menneskes rett til selvidentifisering, så ville jeg følgelig ha vært hensatt til gå igjennom livet som et simpelt jordisk kvinnemenneske, intetanende om mitt sanne jeg.. – Sånt gir en virkelig noe å tenke på, gjør det ikke!?..

6 kommentarer
      1. I tråd med tidens menneskelige pllitiske korrekthet, skal en være stolt av den en er uansett. – Vi kan jo ikke alle være av høyrestående intergalaktisk herkomst, mener jeg… 🤪👽🤭

      1. Skal nok ikke se bort i fra at du også er av fremmedgalaktisk opprinnelse, nei *haha*.
        Om så du ikke matcher nevneverdig med de trekkene som er nevnt her, så er det jo langt i fra alle stjernefrø som er ‘Andromedanere’, må vite!.. 🤭

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg