JEG LEVER!!!

Som varslet i innlegget Nervøst sammenbrudd har jeg vært på randen av å krepere i nærmere to uker. – Og om du skulle slumpe til å tro dette skyldes noe så simpelt som COVID-19, så tar du skammelig feil. For dette her har nemlig vært verre enn som så! Jeg har nemlig hatt time hos tannlegen!! 

 

 

Jeg var vitterlig alt annet enn høy i hatten i det jeg tok fatt på ‘the green mile’ [les; turen til tannlegeklinikken] ved 13 -tiden, for det føltes virkelig som om jeg gikk selveste døden i møte..

Det slo meg imidlertid hvordan verden nærmest på spottende vis later til å holde det gående som normalt, i det ingen lot til å la seg affisere det minste av det faktum at det befant seg ‘a dead woman walking’ i deres midte! Sånt får en jo til å lure på hva faen det er som feiler denne verden!!

Men, mot alle odds, så skulle jeg altså overleve dette her, -hvilket jeg vil anslå tilsier en forventet levealder på +/-150 år. – For når jeg ikke tok reper’n av dette her, kan jeg vitterlig ikke se hva som kan tenkes å kunne gjøre det innen forutsigbar fremtid heller! At jeg faktisk er i live i skrivende stund, anser jeg for intet mindre enn et mirakel!!

Et aldri så lite skår i gleden, er imidlertid at denne tiden tilbragt p dødens terskel ikke later til å ha gjort meg noe klokere. – Snarere det motsatte, vll jeg vel heller si, da jeg klarer å takke ‘ja’ til å kunne oppringes for å fortsette denne nebb-restaureringen ved straksbehandling ved eventuell avbestilling. – Og hva er det som forekommer i disse C19 -tider mer enn noensinne i nyere historie!? Jo, avbestillinger!!

Så faren er altså fremdeles ikke over, for å si det sånn! Men jeg, -og dumskapen med meg, lever i det minste til å få se onsdag den 9 februar i dette herrens ehh.. djevelens år, 2022, og det er jo slettes ikke verst bare det!

9 kommentarer
    1. Godt å høre at du er live! Ikke for å skremme deg ytterligere, eller jo kanskje nettopp derfor, men som regel er det vel slik at “den første tannlegetimen” i en rekke av voldsbehandlinger er mest ment for å undersøke, skrape litt i gebisset, fotografere ulumskheter og forberede til nye torturtimer, eller?

      1. Tro det eller ei, men det er skammen over å ha latt nebbet så til de grader forfalle som har vært issuet for min del, og ikke selve behandlingen! – Dessuten har jeg sagt rett ut at det bare er å kjøre på med det de har av narko; Ingen restriksjoner what so ever *haha*

        1. Oi, wow! Da tenker jeg du er ganske fornøyd nå som du har gjennomført besøket 😊 Lykke til om du må gjennom behandlinger som krever narko! 😀

          1. Her kan jeg love at det blir narkobehandlinger, ja, – i bøtter og spann!!
            Jeg må faktisk ærlig innrømme jeg gleder meg til den lystgassen kommer på bordet! Jeg har liksom en følelse av at jeg kan bli riktig så vellystig av dette her, så det blir interessant å se hva det fører med seg *haha*

            1. Huff, høres ut som det er dramatiske ting som skal skje inni hodet ditt. Ønsker deg masse lykke til!!! Men artig med lystgass, om den virker lystig på deg 😀

    2. Helt fantastisk, jeg syns du har vært meget flink for jeg vet hvordan den turen til tannlegen er. Hehe tanken har faktisk slått meg å at uansett hvor mye man lider i en situasjon så går faktisk verden videre utenfor 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

      Hurra for deg og takk GUD for at du overlevde 💪♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg