Kjære Sophie-Elise..

Kjære Sophie-E.

Jeg evner bare ikke å finne ut av om jeg først og fremst er oppgitt over deg, om du irriterer meg, blir pinlig berørt over deg eller på et eller annet morbid vis imponerer meg ved måten du faktisk klarer å bruke handlinger og uttalelser som ville pulverisert enhver annens kjendiskarriære til å gjøre deg mer relevant. Men i det du nå for første gang kommenterer ‘klipspose-gate’, kan jeg i det minste erkjenne at jeg føler på en absurd mix av alt det ovenfornevnte.. 

 

Who cares!?

 

Når det du velger å si, når du først etter et drøyt halvår tar bladet fra munnen, er at bildet ‘kan gi indikasjoner om rus’, og at det ikke var ment å skulle bli postet, er det så hinsides idiotisk at det faktisk er fysisk smertefult å bevitne. Dernest kan jeg bare beklage min egen smålighet, i det jeg irriterer meg grenseløst over at en som fremstår så til de grader lavpannet som det du gjør kan ha den følgerskaren, og derav plattformen du har. For å si det rett ut, føler jeg noe naturstridig over at en (unnskyld at jeg sier det) idiot av et plastikkmenneske skal befinne seg høyere på næringskjeden enn det store flertallet av de som faktisk har noe å bidra med.

Som sagt.. Dette er min tilkortkommenhet grunnet en mixture av obskur beundring- og reinspikket misunnelse som kommer til uttrykk. At du benytter deg av de muligheter som avstedkommer at så mange bruker tiden sin på å følge deg, for ikke snakke om å la deg influere de, er jo i grunnen ren logikk! Hva disse så velger å fylle hodene sine med, må jo gå på deres kappe! – Hvilket forsåvidt er en ‘kappe’ som indikerer en så vidspredt menneskelig dummhet at jeg ikke makter å gå inn på..

 

 

Men tilbake til den berømmelige klipsposen som ble frontet på Instagram i vinter.. Hva jeg ikke skjønner, er at du ikke bare kan si det som det er! La meg si det sånn at du er vitterlig ikke den første som har dratt en liner i festlig lag, og du vil heller ikke bli den siste. Nå har riktignok jeg et godt over gjennomsnittet liberalt syn på dette her, men non the less.. Jeg vil si at du har langt verre ting på samvittigheten, så når ikke engang gullbarbien du ble til del for noen år tilbake kunne svekke posisjonen din, så ville en tilstått liner vært piece of cake! Greia er at ved en tilståelse, ville du sluppet evigheter med spekulasjoner vedrørende det åpenbare.

Når det er sagt, skulle det heller ikke forundre meg om du med vitende og vilje sørger for å holde skaandalen gående i langdrag. Du har jo vist din ubeskrivelige evne til å styrke din stilling der enhver annen ville vært ferdig, -og det er her du på ett eller annet morbid vis også klarer å imponere meg.

Take care, Spohie-E. – og et lite råd fra meg på tampen; Sørg for at du og Nora legger posen tilbake i veske/lomme umiddelbart etter bruk ved neste korsvei..

 

M.v.h

Gry xx

5 kommentarer
    1. Hvorfor lese, hvis du ikke takler henne?

      Finnes sikkert mye annet å lese, en det som irriterer deg

      Jeg har aldri fulgt den dama fast. alt for klikk, og penger.
      Dette gjennomskuet jeg for flere år siden. Det samme med andre bloggere, som gjør alt for klikk.

      kanskje best å se på seg selv før man sngriper andre?

      1. Hvor har du det fra at jeg leser henne?? For å ta eventuelle ondsinnede rykter ved roten, kan jeg fortelle at jeg aldri har vært blandt publikummet hennes. Men når dama popper opp i samtlige nyhetskanaler som selve legemliggjøringen av usunt kroppsbilde og en vandrende reklameplakat for tyngre narkotiske stoffer, er en faktisk langt forbi det at en bare kan la være å følge. – Og det blir jo vitterlig ikke bedre av at hovedtyngden av publikummet hennes er unge, og ditto lettpåvirkede jenter!
        – Videre kan jeg opplyse at jeg, etter å ha fulgt anbefalingen om å ‘se på meg selv’, hverken har foret ungdom med utseende/kroppskomplekser, har vært utro mot en mangeårig kjæreste på riksdekkende fjernsyn, brutt røykeforbudet mens jeg nakenbadet i et offentlig basseng eller gått ut til hundretusentalls unge med budskapet ‘Livet er best når en gir faen’ med glassøyne og en klipspose med ‘kola’ i neven, hvilket skulle tilsi jeg har mitt på det tørre 😉

    2. “For å si det rett ut, føler jeg noe naturstridig over at en (unnskyld at jeg sier det) idiot av et plastikkmenneske skal befinne seg høyere på næringskjeden enn det store flertallet av de som faktisk har noe å bidra med.”

      Spot on og underholdende! 😂

      1. *hehe*
        Det er liksom greiest bare å kalle en spade for en spade, og ikke et “manuelt graveredskap, opprinnelig laget med blad og skaft i tre, siden med jernbeslag på bladet og i moderne tid med metallblad og metallbeslått skaft, og finnes i ulike varianter..” . 😀 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg