Klein som faen! – I virkeligheten!..

Som jeg vil tro en del av dere fikk med dere, var gårsdagens bloggerparodi av den ikke helt ukjente Isabel Raad, hvis oppgave innebar å bite i det kleine eplet og gå ut og ta bikini-selfies. – Så når dette uansett måtte gjøres, så kunne jeg liksågodt gjøre et poeng ut av det i samme slengen.. 

 

 

For i tråd med policyen om at ethvert problem skal løses med mer eller mindre relevante forbud/påbud, så skal jo nå problemet med kroppskomplekser generelt og tenåringskomplekser spesielt ‘løses’ i form av et påbud om å oppgi alt av bilderedigering som er foretatt på det som legges ut for offentligheten. – Det være seg i reklameøyemed, i sosiale medier, på blogg, osv, osv.

Videre, så har jo de uskrevne lover som legaliserer mengde av bilder og grad av lettkleddhet som legges ut økt proposjonalt med vedkommendes BMI i en god stund allerede. Tanken bak, er at det tilsynelatende er ‘urealistisk’, for ikke snakke om ‘uoppnåelig’ å inneha et slankt og veltrent legeme. Ei heller skal damekropper over der det ikke er noe som ‘henger’ kunne la seg gjøre..

 

 

Vi alle har våre komplekser, hvilket (selvsagt) også gjelder meg. Men samtidig gidder jeg ikke gjøre meg dummere enn jeg er ved å benekte at jeg har fått med meg et par genetiske perler når det kommer til sånt som ‘alderstillegg’, eller hva det nå er folk kaller det, i tillegg til at jeg gjør det som kreves for å holde et viss nivå på formen, for å si det slik. Og når man så kan legge til de privilegier som følger barnløsheten i så måte, for ikke snakke om at tyngdekraften krever at det foreligger en masse (altså vekt) for at den skal kunne dra noe (les;pupper) nedover, så er utkommet en cellulitefri skrott fri for hengende/slappe deler i virkelighetens verden..

På bakgrunn av dette, så ble valget av lokalitet for å foreta den innledningsvis nevnte så kleine seanse lagt slik at bakgrunnen skulle bestå av mest mulig trær. For følgen av dette, vil være at selv den minste, bitte-lille dragning ut, inn, opp eller ned på det bildet, ville lyst opp som ei lommelykt i tussmørket i form av bøyde trestammer! Så når det ikke forekommer så mye som en eneste liten bulk på noen av de trestammene i disse bildene, vil selv Mads Hansen måtte erkjenne ektheten av de!

 

 

Poenget mitt med dette, er å vise at ‘mangfoldet’ faktisk består av et langt bredere spekter enn det som måtte befinne seg innenfor ‘litt ekstra på kroppen’ til smellfeit. Det er faktisk til og med så galt at selv det som må sies å være idealkroppen er å finne i dette mangfoldet, tro det eller ei!

6 kommentarer
      1. Det kommer i grunn an på hvordan en ser det.. Har jeg slike øyne i det dette bildet blir tatt? – Ja. Er det medfødt? – Nei. De vippene der skal ikke hverken ‘vårherre’ eller ‘moder natur’ ha noe kred for, for de er kjøpt og betalt *haha* 😉 😛 😀

    1. Tøff du er, og heldig. Og fin. Godt å være heldig med det en bor i. Syns du hadde fine skuldre også, for det har vært en av mine stor kompleks oppover livet, for lite å henge klærne på. Jeg syns Grace Jones var fantastisk, da jeg var ung på åttitallet. Ellers syns jeg det må være aksept for at folk er forskjellig, noen tynne og noen tykke. Og alle i mellom. Sjøl har jeg blitt for stor. <3

      1. Takker så mye <3
        Men når sant skal sies, følte jeg meg alt annet enn kul i det jeg drar frem selfie-stenger og styr for å ta bikinibilder av meg selv.. Og Isabel gjør det jo ikke noe lettere å kopiere ved attpåtil å ha stroppeløs bikinitopp i profilbildet når den som skal inn i hennes sted da uten stropper i mitt tilfelle betyr nada å henge denne toppen på..
        Om jeg ikke var sikker i min sak så er jeg iallfall det nå; Jeg blir ALDRI å se ute i offentligheten med noe stroppeløst så lenge jeg lever *haha*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg