Kongens farvel..

For et par dager siden, ble det annonsert at blogg-kongen de siste årene slutter. Heretter blir det kun matoppskrifter å finne på bloggen som gikk rett til topps ved sin oppstart i 2019, for så å bli der. En kan vel telle på fingrene de gangene Kokkejævel ikke har tronet på den øverste plassen på blogg.no’s toppliste! Vel.. Min takknemlighet ovenfor min ‘velgjører’  er det vel neppe noen som ikke har fått med seg, ei heller at jeg er blant de som virkelig har sans for fyren. Derfor tenkte jeg heller å hedre den avtroppende bloggerkongen  med et dikt av den heller elendige typen som det vil være fysisk smertefullt for en tro poesielsker å lese, men som jeg tror Asbjørn vil sette pris på.. 

 

NB: Enhver likhet med en viss fiasko av en MGP låt er helt tilfeldig..

 

ADJØ..

 

Si meg, hva betyr adjø?

Skal du slutte helt,

eller vil oppskrifter bli delt?

Si meg, hvordan ta adjø,

med en mann som ham,

som fikk deg opp og fram?

 

 

Jeg vil alltid huske deg som en venn,

Om du så aldri skriver blogg i igjen!

Jeg vil alltid minnes,

den dagen jeg var deg!..

Men for fred i sinnet,

må du ta adjø..

 

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg