Mullah-reprise??

Verken Trumps 50% sjanse til en ny periode i det hvite hus etter å ha toppet den forrige fire årige oppvisningen i idioti og uskikkethet med et forsøk på å undergrave demokratiet samt iscenesette et attentat mot sin egen visepresident, mannlige deltagere i kvinneidretten, for ikke snakke opp påstått mannlig graviditet eller kronprinsbarnas utagering kombinert med det reespektive parets posisjonsutnyttelse i hht å dekke over det hele i årevis har klart å sjokkere en i overmåte herdet sjel. 

En sådan bragd, krever nemlig gjenoppstandelsen av et vaskekte mullah-helvete!.. 

 

For penger de kommer, for penger de drar..

I retrospekt, er det i grunnen helt utrolig hvordan jeg, og etter alt [ d;mme mange med meg, ikke engang har vært streifet av tanken på at dette mullah-helvetet det tok våre folkevalgte godt iver et kvart århundre å bli kvitt kunne tenkes å returnere ril Norge etter endt soning i Italia.. (foto: Martin H. W. Zontag)

I retrospekt, kan en jo ikke annet enn å undres over hvor knepp og korttenkt det lar seg gjøre å få blitt, i det jeg ikke engang har vært streifet av tanken på at det famøse mullah-kreket faktisk kunne tenkes å returnere til kongeriket etter endt soning i Italia.. Etter alt å dømme, var det vel et utslag av nærmere 30 år med avriving av hår, banning og tenners gnissel over at de som har gått til valg for å få ansvaret for å sette folkeviljen ut i praksis altså bruker tett opptil tre tiår på å utføre den landsforvisningen som vel må ha vært folkeviljen ober noe.

Da vi endelig får satt ham på en flygning sydover på kloden ved at Italienerne regelrett kommer med frelsen i form av en utleveringsbegjæring, var det ikke engang i mine tanker at det ville komme en dag da den respektive dommen var ferdigsonet, og at dette sannsynligvis ville bety en retur, hvorav scenen settes til Krekar 2.0. Jeg evnet rett og slett ikke å se lenger enn at han var vekk der og da. Og slik har det fortsatt, inntil han altså for nien dager siden brått viste seg å ha gjenoppstått blant nyhetsoverskriftene.

– Kaffeslurken gikk så i sin helhet rett i vrangstrupen, med det utkommet av luftrøret pælmer den resolutt ut- og inn i PC -skjermen med et splatt. Jeg er imidlertid så til de grader tatt på sengen av denne i overmåte brutale ‘reality-check’en at jeg ufortrødent fortsetter å rase nedover artikkelen som informerer om at utysket har blitt tammet av en akutt hjemlengsel til dette landet jeg aldri kommer til å gå med på også er hans med miksen av kaffe og spytt rennende nedover skjermen, tross for at det fremdeles hostes som besatt for å få reåpnet O2 -kanalen.

En Krekar 2.0??

– Men det kan da vel ikke være noe reelt over dette her! – Eller..(?)

– Eller kan det dét??

Visst faen kan det dét!!

Det er jo i bunn og grunn de samme som styrer nå som det var da de ikke evnet å få satt ham på det jævla flyet ned til det terroristhølet han hører hjemme, -tross talløse rettsbegjæringer på at det var nettopp dit han skulle sendes! Ergo vil de jio etter alt å dømme utvise en tilsvarende ikke-eksisterende handlekraft ovenfor umennesket i forhold til en eventuell tilbakekomst..

Fucking faens god damn drit!!!!..

Her har vi ikke før fått kjent på gleden og lettelsen over at geværdesperadoen er buret inne på en rekordlang sikringsdom, i tillegg til at hans terroriserende trosbrødre er uskadeliggjort over kortere eller lengre tid, så skal vi altså få en plausibel retur av Mullah’en kastet i trynet.

 

Islamisten bak masseskytingen i Oslo sommeren 2022, Zaniar Matapour, (foto: Thorstein Georg Bøe / NRK)

 

Landets utvikling raser i retning av en vaskekte vest-Europeisk så vellykkede velferdsstats selvforskyldte hurtigraserende islamistkrise, og alt jeg kan love er at jeg skal bestrebe meg tyil det ytterste å la det bli med verbale frontalangrep som av ubegripelige grunner ikke ser noe problem i at det samfunnet som er bygget opp gjennom tusner av år herpiseres i et eskallerende tempo i takt med det økende antallet ankomne psykoreligiøse parasitter. Tiden en kunne tillkate seg å gå ut med en noenlunde sivilisert språkform i form av diplomatisk formulerte henvendelser, er dessverre ugjenkallelig forbi. Overveide formuleringer jmf Str.l §185 (altså den såkaldte rasismeparagrafen) har vi rett og slett ikke tid til, for det demokratisk styrte kongeriket Norge, slik vi kjenner det, torpederes altså i en så til de grader raskt tiltagende grad at det må handles . Ei heller kan en sitte å hyle om at andre må utvise handlekraft, da ord faktisk krever handling.

Når det er sagt, har dette selvsagt ikke å gjøre med etnisitet som sådan. De av dere som faktisk har kommet hit til landet av legitime grunner, og med den absolutte rubb og rake av intensjoner om- liksom å ha levd opp til å bli en kjærkommen- og verdifull del av det norske samfunn, både som ressurs og på det rent mellommenneskelige plan, er kanskje den gruppen som lider den aller største overlasten som følge av det som nå er i ferd med å skje. – Dere som faktisk ikke bare ser dere nødt til å bevise deres uskyld i hht dette her, for ikke snakke om det absurde i at det er gått så langt at dere faktisk syntes det er den mest selvsagte ting i verden.. Vel.. Det er IKKE greit! Uskyldige som uten å kunne gjøre noe fra eller til dras ned i dritten av andre er visst faen ikke greit!

Men dere har imidlertid en stor fordel i denne kampen vi andre ikke har: Nemlig den fulle frihet til å tale uten filter. Dere kan risikofritt ta over der de skrevne- så vel som uskrevne lover stanser oss, så om dere føler på dette med å bidra for fedrelandet, er det nå dere virkelig kan gjøre en forskjell!

Så om denne mullah-faen skal returnere, bør det iallefall ikke skje uten at det er blitt bekjempet til døren, liksom det i samlet flokk må ytes motstand mot innflyttying av folk som ikke har andre intensjoner enn snylting og ødeleggelse. Alternativt er vi fucked. Akkurat som Sverige, Storbritania, Tyskland, m.fl er i ferd med å bli.

10 kommentarer
      1. Jeg håper virkelig ikke et sånt scenario kan bli en realitet..
        Men hvor flaut det enn er, må jeg bare ærlig innrømme at jeg ikke har ofret dette med oppholdsland ved fullført soning. I skrivende stund, har jeg faktisk ikke peiling på hvilke reglement som gjelder på dette området -om noe i det hele tatt er fastsatt (her må det m.a.o leses opp fra scratch).
        Sånn rent logisk, bør det jo i grunnen ligge en forpliktelse hos det landet som får en overleveringsbegjæring innvilget i hht at det må være opp til ‘avsendernasjonen’ om de da ønsker personen tilbakesendt etter at h*n har sonet ferdig. Men, som sagt, dette er kun kalkulert gjetting fra min side, og ikke noe faktabasert what so ever..

        1. Jeg er ikke så opptatt av hvilke rettigheter han måtte ha i Italia. For meg kan han godt bli kastet ut derfra.
          Men siden han ikke er norsk statsborger lenger, noe han umulig kan være siden vi brukte så mange år på å forsøke å kaste han ut av landet, så må han vel søke opphold i Norge som alle andre flyktninger eller innvandrere eller hva han måtte ønske å definere seg som. Da kan jeg ikke skjønne at han kan få opphold i landet.
          Jeg mener og at siden han er kastet ut av landet på lovlig vis, så kan han bli stoppet ved grensen før innreise,

          1. Ut i fra det som fremkom da jeg i sin tid leste meg opp om ham, har han (til min store overraskelse) visstnok ALDRI vært norsk statsborger. Men siden KONA hans (og derav også ungene, går jeg ut i fra) er norsk statsborger, fører dette visstnok til at de rettigheter og goder hunn har som borger føres over på ham. Ergo ender det hele opp med at det i praksis blir som om han hadde statsborgerskap allikevel.
            Men nå kan det jo, for alt jeg vet, være at dette manglende statsborgerskapet, som altså til nå har vært som en formalitet å regne i forhold til utkastelse, kan kicke inn i hht å kunne nekte ham å komme inn.. Hadde det vært snakk om en statsborger, ville det iallefall ikke latt seg gjøre. Da er jeg rimelig sikker på at en ev. først måtte ha fått fradømt borgerskapet, hvilket jeg mener og tror kun kan skje dersom det er utstedt på falsk grunnlag.
            Jeg er langt i fra skråsikker, men i og med han jo er utvist fra landet i rettens øverste instans, så BURDE jo iallefall den døren være lukket for innreise..

            1. Da er det vel bare for kona å be om familiegjenforening…..
              Jeg kan ikke skjønne at en som med loven i hånd er kastet ut av landet fritt kan reise inn igjen. Det strider mot min rettsoppfatning,

    1. SPMT er jo hvor får han super dyre advokaten penger fra,til å representere ham?
      Han er ikke norsk statsborger lengre iflg avisen. Så da regner jeg med norske stat ikke finansierer denne advokaten,som vil ha ham hjem.

      1. Ut i fra det jeg fikk med meg da jeg i sin tid gjorde min research på ham, er at han faktisk aldri har vært statsborger selv, men har vært å regne som en rent juridisk (i hht sosiale rettigheter, osv) pga. at kona (og derav etter alt å dømme også ungene) har norsk statsborgerskap.

      1. Det er nettopp slik du beskriver som Krekat ynder å fremstå.
        Realiteten er imidlertid så at Krekar er alt annet enn denne misforståtte smått eksentriske bamseaktige fyren som syntes det er ekkelt å bli løftet på av damer. Mullah Krekar er en islamist med stor I av irakisk-kurdisk herkomst. Vi snakker faktisk intet mindre enn grunnlegger- og pensjonert (om en kan bruke den betegnelsen i denne sammenhengen) leder av den militante terroristorganisasjonen Ansar al-Islam her!
        Selv om han altså har trukket seg tilbake fra toppstillingen i den respektive organisasjonen, er han like forbannet en sunnimuslimsk skolert hvis både makt og respekt blant sine likesinnede skal være like enorm som hans intensjoner uomtvistelige.
        Dette rimer jo også med den avslåtte utleveringsbegjæringen fra USA i sin tid, da de ikke kunne gå med på betingelsen om å utelukke dødsstraff fra straffeutmålingen. Når de altså anser det for umulig å sette grensen ved ‘life in (high security) prison without the possibility of parole’, så sier vel i grunnen dette det meste om denne mullah’ens bravader innen terrorbransjen, spør du meg..

        1. Javel. Og så? Alt jeg ser er en utlendingssak som vil bli behandlet av de relevante myndigheter i henhold til det regelverket som gjelder. Det er ikke noe jeg har noe med. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor folk har så sterke følelser i forhold til denne fjollete fremtoningen. Det ser ikke bra ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg