Nå skjer det ting, og det skjer fort!!

Etter gårsdagens seanse med en regelrett traumatiserende fremvisning av noe av det hesligste Askim har å by på av oppførte kunstverk i innlegget Creepy, Stygt & Stilig, tror jeg det er blitt vist nok av denne ‘harrytassen’ av en småby for en stund! I den anledning, så vender vi rett og slett nesen tilbake til de mer naturskjønne omgivelser, i det dette endelig er i ferd med å bli en realitet etter at vi har vinglet mellom vår og vinter siden midt i februar. For nå ser det endelig ut til at det har begynt å skje ting på blad- og blomsterfronten her også. – Og når det først begynner å skje ting på overtid, så skjer det imidlertid fort! 

 

7 kommentarer
      1. Takker så mye <3 😀
        Det har vært iskaldt her et par dager også. I går var det til og med minusgrader midt på dagen, så.. Men i dag ser det ut til at våren overtok styringen på dette været igjen *hehe*
        – Jeg tror jaggu ikke jeg kan huske at det har vinglet mellom vinter og vår sånn som det har holdt på i år! – Hverken når det kommer til hyppige temperaturomveltninger eller hva varigheten angår, for dette her har faktisk vedvart siden midt i februar!.. 😛 😀

      1. Takker så mye <3 😀
        Jeg har faktisk lagt en god del effort i det å få utviklet en egenart i bildene jeg tar. Målet er at folk skal kjenne igjen bildene som mine! For jeg har jo niks og nada fagkunnskap, så da er en jo liksom nødt til å få til en litt sånn sær twist/særpreg for å få de interessante å se på istedet for hva som utkommer ved å mestre de etablerte teknikkene *hehe*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg