Orange is the new black (i anledning Frodiths catwalk -challenge)

Så var det dags for den siste fargen i Frodiths catwalk-challenge; Orange:.. 

 

Siden orange (og orangetoner som fersken) er den fargen jeg kler aller dårligst i hele spektret, er klesbeholdningen fullstendig blottet for denne fargen. -Her finnes ingen gammel regnjakke, -ja det finnes ikke enganng et plagg som har sp mye som ei stripe av orange, da jeg rett og slett blir seende alvorlig syk ut med en gang denne fargen kommer i nærheten av ansiktet mitt (haha). Men nå har det seg slik at modellverdnen nå og da trår til som virkelighetens bakventland hvor alt kan gå an, -selv kombien Gry og orange..
De ikledde visstnok ikke kroppen orange, men håret ble derimot gjort svært så orange med en fargespray (som gudsjelov lot seg vaske ut, og ikke trakk seg inn hist og her slik jeg fryktet). Med et tonn make-up og spekulativ lyssetting, ble sluttresultatet (utrolig nok) virkelig kult, og dette bildet er et mobil-bilde jeg tok mens jeg var stylet, scenen tilrettelagt, og det eneste som gjensto var den siste fininnstillingen av kameraet.

(Jeg ser serr ut som noe som er blitt kastet opp fra 80 -tallet (haha)).

6 kommentarer
    1. Haha, der har vi noe felles. Jeg eier ikke orange plagg, eller plagg i liknende kategori ( sennepsgul). Jeg ser sjuk ut. Det er noe med den bleke hudfargen min…

      1. Det kommer av at du etter alt å dømme, liksom jeg har en kald hudtone. Disse orangetonene er for det meste høstfarger, mens noen går over på vårskalaen, hvorpå det fremdeles er snakk om varme farger. -Og høst-menneskene er typisk de rødhårede, og som regel enda lysere i huden enn oss 😉

      1. Takk! Bildene ble kjempekule de, men de representerer nok (desverre) ikke virkeligheten. Tar en bort ‘sparkelen’, løsvippene og lyskasterne som er stilt inn til å treffe perfekt, sitter en igjen med et rimelig blast og gustent utseende kvinnemenneske (haha)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg