På mandag skjer det!!!

Folkets røst (for hvilket det ble oppfordret til i DETTE innldgget) har vært klar i sin tale, Ladies & Gents, så nå er det bare å glede seg til MANDAG, for det er nemlig DA det skjer!.. 

Og HVA er nå dette store som skal skje??..  

 

sesong 2!! 

 

Så her er det altså bare å spenne sikkerhetsselene, folkens, because this is going to be one hell of a ride!! 

– Hvem tror du vil bli den tvilsomme ære til del å bli rundens første offer??  

*Place your bet in the comments-section*

 

 

15 kommentarer
    1. GLER MEG!!! 😀

      Kanskje det er toppbloggeren som kommer ut først??? 😀 Mammapåhjul? 😀 Eller Bunny! Spennende blir det uansett 😀

      God søndag til deg 🙂

    2. Vi henger med… Det blir gøy altså… 😀👍 Vet ikke hvilket system du har laget deg nå.. Men artig blir det.. Hvem er først ut?

      1. Det blir iallefall ikke å trekke på måfå denne gangen, men heller ta folk etterhvert som ideene for den enkelte dukker opp. Dessuten vil fokuset bli lagt på de bloggene jeg kjenner godt nok, og ikke minst egner seg til konseptet. Eksempelvis, vil det ikke funke å gi meg ut som mloggere som f.eks Annais og Ida Wulf, da jeg kan telle på en hånd, -med flere fingre igjen, de gangene jeg har klikket inn på de. For all del, de er kjempegode blogger! De fenger bare ikke meg.. Ellers er jo antallet matblogger som kan inkluderes før den ene ender opp som en dårlig reprise av den andre begrenset til et par stykker..
        Men det er jo fremdeles nok å ta av! *hehe*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg