Hvordan er stemningen for HVIS JEG VAR DEG, sesong 2??

HVORDAN ER STEMNINGEN FOR EN NY RUNDE 

med

???

 

Dersom du begynte å følge/lese denne bloggen for under et halvt år siden, og dermed ikke har fått med deg dette konseptet, så går det kort og godt ut på at jeg parodierer andre bloggere.

Altså.. Jeg gjør innlegg hvor jeg gir meg ut for å være den respektive bloggeren. – På steroider, må en vel nesten kunne si, da særpreg gjerne blir blåst opp et par hakk..

Vel.. Dette lar seg antagelig best forklare gjennom eksempler, så bare klikk på bildene under, så får du den respektive parodien:

 

 

 

 

 

 

(Ellers så finner du samtlige i kategorien for bloggerutfordringer -> underkategori: Hvis jeg var deg)

Dette konseptet var fjordårets største suksess her på berget, hvorpå innlegget som ble gjort i Asbjørn, aka Kokkejævels persona var det som fikk flest klikk i hele 2021. Når det i tillegg kan tas med i betraktningen at det vel er de kuleste jeg har gjort i bloggsammenheng, så har jeg helt siden den første runden ble avrundet aldri vært tvil om at jeg ønsket gjøre flere sesonger av dette konseptet etter noen måneder med GRYXEN-AWARDS, og gud vet hva. Men JEG er jo vitterlig ikke å regne blant leserne av egen blogg, og enda mindre er jeg berettiget til å uttale meg om hva dere måtte syntes, mene, og mest av alt; Ønske å lese, så derfor tenkte jeg det var OK å lodde stemningen med dette innlegget..

Så, hva sier dere, er dere klare for å dra i gang med ‘Hvis jeg var deg’, sesong 2??

 

22 kommentarer

Siste innlegg