Psycho-utfordring!!

Jeg kan vanskelig forestille meg en lek som har en spennvidde som strekker seg helt fra dørgende kjedelig til den mest kaptiverende mix av kinky, skandaløst og interessant som tenkes kan enn ‘Enten-eller’. – Eller ‘Would you rather..’ som jeg kaller den utenom min (for det meste) norskspråkelige blogg. For mens en på den ene siden har standardversjonen med spørsmål som f.eks ‘kaffe eller te? og Coca cola eller Pepsi (max)? så har vi den andre ytterligheten Gry -versjonen, hvilken kort kan oppsummeres som den reinspikkede galskap.. Det artige med denne typen innlegg, er jo at de gjerne blir ‘stjålet’ av andre bloggere. Men er det noen som tar utfordringen med å våge seg utpå dette her galskapsnivået, -om så er i bloggs form- eller i kommentarfeltet for de av dere som ikke er bloggere??.. 

 

Skandaleblogger stiller til valg! 

 

Ville du ha foretrukket å skifte kjønn, og derav switchet fra den mannlige- til kvinnelige versjonen av deg selv (og vice versa) hver eneste gang du hostet, eller fått et helt nytt utseende innenfor din respektive kjønnstilhørighet? 

→  Skiftet kjønn. – Ikke minst av den totalt overfladiske grunn at jeg ifølge enhver app og online filter jeg som foretar virituelle kjønnsskifter er hot som pokker i mannlig utgave. Men i bunn og grunn koker det hele ned til at jeg uansett ville blitt totalforandret. Og i så henseende, ser jeg overhodet ingen ulemper ved å være mann, men snarere en del fordeler som gjør at jeg heller ville sett mitt snitt til å utnytte tiden mens jeg hadde mannens fysikk. Men å brått stå der som den reneste burugle, eller brått få en 100 kg ekstra kroppsvekt kastet på, ville imidlertid avstedkommet en serie ulemper..

Ville du foretrukket å måtte leve med en gigantisk ‘alkisrød’ ørnenese, eller oppsiktsvekkende stygge tenner? 

Hmm. Dessverre er det slik i dagens samfunn at utseendemessige “feil” har det med å avstedkomme en rekke hindringer og sosiale problemer.. Denne er derfor vrien, siden nesen jo er så til de grader strategisk plassert midt i ansiktet, mens dette med en flott tanngard står frem som tidens trend i hht utseendemessige trekk som folk tilskriver størst betydning for helhetsinntrykket.. Men for min del, ville jeg dog heller sett at tennene var en visuell katastrofe enn nesen. Ikke bare kan en i stor grad velge hvorvidt/hvor mye en ‘flasher’ tennene, samt at en ved hjelp av en viss kreativitet kan foreta grep som minimerer latastrofen, for å si det sånn. Hva nesen angår, er en derimot fucked i et scenario som kirurgi ikke er en mulighet.

Ville du foretrukket å ikke kunne dusje/foreta en kroppsvask på 4 uker, men ha ubegrenset tilgang til deo/parfyme og rene klær, eller ville du heller kunnet vaske deg fritt, men måtte gå i de samme klærne i en tilsvarende periode?

Begge alternativene er jo selvsagt hinsides smakløst, og grouse på ypperste elitenivå. Men her er en jo nødt til å velge, og siden jeg er fordelaktig skapt i forhold til dette med kroppslukt, så antar jeg at jeg ville kunnet holde meg noenlunde ‘afloat’ lenger med tilgjengelig deodoranter/parfymer og rene klær enn å måtte iføre meg de samme klærne i 28 dager til ende. Jeg kan røpe at spesielt undertøyet veier tungt i denne vurderingen.

 

Ville du ha foretrukket å sitte 5 år i (et norsk) fengsel, eller å måtte se den endeløse, og ikke minst hinsides idiotiske amerikanske såpeopraen ‘Days of our lives’ i minimum  hver eneste dag i 10 år? 

Da jeg først fikk disse såpene i halsen, fikk jeg de så til de grader i halsen at jeg glatt ville tatt de 5 årene inne.

Altså.. Ville du foretrukket at en høylydt promp avstedkom etter sex, eller å få en orgasme hver gang du slapp en fis? 

Som en jente/kvinne med respekt for seg selv, har jeg forlengst tilegnet meg en stålkontroll på steroider over egne luftutslipp, hvilket ville eliminert negativen med de upassende orgasmesekvenser som det henvises til i det siste alternativet, så.. Det blir m.a.o en organsme for hver fis.

Ville du foretrukket ikke å kunne se forskjell på mann og kvinne, eller ikke å kunne skille mellom babyer og kakemenn? 

→  Definitivt ikke å kunne se forskjell på/skille mellom Babyer og kakemenn! Jeg mener.. Her ville jeg jo faktisk endelig fått muligheten til å bli vist en baby med den påkrevde reaksjon pålydende et ‘aww.. så nydelig!’ uten å lyve! For mens det kun er så at noen babyer er enda styggere enn andre (pene blir de ikke før de tidligst i 18 månedersalderen), så er jo kakemenn en nydelig bakevare!..

Sist, men så avgjort ikke minst, har vi det ultimate ‘enten-eller’ -utfordringen som ble meg presentert av komikeren Jack Whitehall (modifisert til en ‘unisex-versjon’).. – Utfordringen som ikke engang jeg er skrudd nok i hodet til å kunne resonere meg frem til et svar på;  Om du var stuck i et intimt scenario med ingen ringere, for ikke snakke om mer frastøtende enn Donald Trump.. Ville du da foretrukket at han slikket sjokolate av kroppen din, eller du av hans!??.. 

→  Bare muligheten av å skulle begynne på et tankespinn ned den ‘gata’ der, er faktisk for meget, -selv for meg. Samtidig er nysgjerrigheten på hvorvidt det skulle være noen blant dere som faktisk er så til de grader forkvaklet at dette valget er gjennomførbart så alt for sterk til at det kunne utelukkes fra innlegget..

 

Da gjenstår det bare å se hvorvidt DU har gutsen som kreves for å bli nestemann ut som svar skyldig på disse forskrudde dilemmaene!?..

 

7 kommentarer
      1. *hehe* Ja, en må vel nesten kunne si du er for den reneste pionér og regne i så måte 😀
        – Denne gir faktisk inntrykk av å være betydelig lenger enn den faktisk er, pga at jeg har trådt til med litt utfyllende svar (Når det er mitt verk, er en liksom nødt til å legge litt ekstra i det, syntes jeg *hehe*) 😉

    1. 😀 hehehehe her var det mange dilemma! Men jeg hadde definitivt tatt ubegrenset tilgang til deo og slikt!
      Jeg har ikke sett den seriern “Days of…” så vet ikke helt…. fengsel eller serie…. hmmmmm men i hele 10 år… njaaaa
      Her var mye å tenke på – det er helt sikkert 😀

      1. Ang. det ‘Days of our lives’ vs fengsel -dilemmaet, kan jeg vel si såpass at slik som jeg har lært deg å kjenne, så ville du slitt etter ei uke, og etter alt å dømme hatt din første overnatting på en mentalinstitusjon etter en mnd. *haha*. De såpene der, er nemlig mer enn et oppegående, normalt tenkende menneskesinn er i stand til å ta større doser av uten at det setter varige spor, for å si det sånn. – Alternativt, så ender du opp med å dra på deg en vannvittig avhengighet som er like absurd som den er sterk, og det er iallefall ikke noe bedre alternativ, sånn til syvende og sist 😀 😛 😀

    2. Altså… jeg vet ikke om det er fordi jeg har dagen derpå eller.. men hva faen?? Hvor henter du dette fra?? Er du på jobb og tenker frem noe som dette?? Jeg mener, det er jo helt ånete å kverne sammen slike spørsmål, dette er jo helt meningsløst!! Men nonetheless.. siden du har brukt viktig tid av et kort liv til å tastaturere dette så skal du få svar..

      Jeg hadde skiftet kjønn hver gang jeg hostet. Å hoste kan en gjøre på kommando, så dette hadde jo vært en super måte å skli gjennom samfunnet hvor det er fordelaktig å inneha det ene eller det andre kjønn, er liksom lettere å forføre og lure Gerard Butler til sengs om en er kvinne, for å ikke snakke om hvor greit det må være på byen og hoste seg til riktig kjønn iht hvilken do-kø som er kortest.

      Jeg går for stygge tenner, og kjøper meg grills..

      Jeg hadde nok ikke dusjet på 4 uker, og hatt rent undertøy. Kunne jo overtalt noen til å dusje meg. Jeg tenker, det stod jo ikke noe om at ikke andre kunne utføre håndarbeidet på meg. Hadde vært kjekt det da, særlig nedentil..

      Days of our lives.. her hadde jeg valgt annerledes enn deg. Jeg hadde valgt å se en episode hver dag i 10 år fremfor 5 år i fengsel. Da hadde jeg sett episodene som gikk fra 1965 til 1975 hvor hver episode varte i max 30 minutter. Etter 1975 varte hver episode i 60 minutter, da hadde jeg nok kansje blitt suicidal etterhvert..

      Prompe orgasme, helt klart, hellige kaninmåne jeg hadde havnet i Guinness book of records..

      Jeg hadde foretrukket å ikke kunne skille på babyer og kakemenn. Må være jævlig frustrerende å skulle ha seg et ligg, og når den som en skal ha hyrdestund med ikke har noe nedentil.. uff.. det legger liksom en demper på det hele om en alltid skal måtte spørre i forkant «har du pikk eller klitt?»

      DT er jo så lite attraktiv for meg at jeg kjente jeg døde litt inni meg her nå, men samtidig vet jeg at jeg ville valgt å bli slikket, haha.. må jo være en ære egentlig å bli slikket av den eneste amerikanske presidenten som ikke har startet noen kriger på denne planeten. I bunn og grunn er det jo bare å ligge der, lukke øynene og forestille seg at det er Beau Butler som er den priviligerte til å nyte kroppen min..

      🐰

      1. Når du mikser det som kan googles med min lettere forkvaklede oppfinnsomhet, så blir det fort sving på ting! 😛 😀
        – Fy faen, jeg burde jo ha sett noe sånt som det der (svaret på spm 3) komme fra den kanten *haha*. Det finnes ikke noen mulighet for å foreta noen kroppsvask, da vettu, din brødgjøk! 😛 😛
        – På ‘Days of our lives’ vs. fengsel -greia, så er det imidlertid ikke mulig å få vridd seg unna, for her er du nemlig tvunget til å se 4 timer daglig, -om så dette innebærer 4 eller 8 episoder *mwwwhahaha* 😀 😀

        [- Nå må jeg imidlertid forlate deg for å få døyvet nysgjerrigheten på hvem denne Beau Butler er!.. – For så å kjøre en kjapp bønn til de guder jeg ikke tror på om at ‘Snuppen’ ikke finner det for godt å lese dette innlegget, -med kommentarer *haha*]

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg