Spektakulære ødeleggelser!

Det ble unektelig tatt en god del bilder i forbindelse med Hvis jeg var deg -innlegget til Ut i friluft -Margrethe. Et knippe ble lagt ut allerede senere samme dag i innlegget som åpenbares om du klikker her, men en del ble også spart for å kunne komme med noe vettig i bloggs form i en påsketid med mye restaurantjobbing.  Denne, for meg å være, usedvanlige utviste forberedelsesevnen betaler seg altså i skrivende stund, da jeg nå har den glede å kunne presentere en bildeserie som viser hvordan naturen utfører sin egen ødeleggelse på et så himla mye kulere vis enn den ødeleggelsen vi mennesker evner å stelle i stand.. 

 

 

8 kommentarer
      1. Takker så mye 🥰
        Det er en god del misslykkethet mellom de bildene som blir bra, for å si det sånn *hehe*. Et brukbart kamera, øving og læring har unektelig gitt resultat, men jeg har nå et godt stykke igjen før jeg når opp på Ut i friluft-nivå 😉

      1. Ja, og jeg har jo spesielt sansen for å gå etter helt vanlige, eller regelrett stygge ting som kan gjøres kule bare ved å justere litt på vinklingen. Det er liksom noe rewarding over det å se at en har fått et blinkskudd av sånt som ugress, knekte trær, søppel, osv 😜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg