Ut av ‘skapet’ som Transfinans!..

Denne pågående selvidentifiseringen på steroider, strekkes stadig lenger ut mot galskapens yttergrenser. Når det kan se ut til at det ikke er stort mer å få skviset ut i hht nye kjønnstilhørigheter, så overføres det bare til det som måtte være av forkvaklede avferdsmønstre. – Og her syntes mulighetene å være like uendelige som galskapen syntes grenseløs..

 

Kunstnerisk tilbakestående! 

 

For all del.. De som genuint opplever et misforhold mellom den selvfølelsen de har, og den identiteten som de er gitt ved fødselen har min udelte aksept. Faktisk går jeg lenger enn som så, i det jeg mener at den aksepten i hht de misforhold som måtte oppleves m.h.t kjønn- og identitet også må gjelde tilsvarende skjæringer på andre områder, som f.eks alder. Alle eller ingen, – jeg er tross alt ‘all in’ hva angår enhvers rett til å få være den en er, gjøre det en måtte ønske- og leve ens liv etter eget forgodtbefinnende så fremt det ikke er til skade for andre, -eller innebærer en overhengende risiko for sådan. Men selv jeg innser jo at dette kun er av det gode innenfor innenfor visse rammer i hht;

A) Det forlangende at samfunnet som sådan skal la seg forme og tilpasse et oppkomme av kjønnstilhørigheter- og seksuelle legninger der en betydelig andel rett og slett er påhitt uten rot i virkeligheten; Her kreves altså ikke bare en nulltolleranse for at ens kjønnstilhørighet tas for gitt, hvorav en omtales med det respektive pronomen, men at det også innføres nye pronomen for å tekkes dette her.

 

Vi skal ikke langt yilbake i tid for at slikt som å helhjertet erklære ens utenomjordiske herkomst ville avstedkommet et lengre opphold på en av landets mentalsykehus’ øvre gemakker. Nå er imidlertid sterke krefter i sving for å besørge samfunnets fulle aksept, språkelige tilpasninger inkludert, av de såkalte ‘star-seeds’…

 

B) Å kunne dra urettmessige fordeler som følge av å påberope seg den- eller den identiteten: F.eks det allerede eksisterende problemet med mannlige idrettsutøvere som tilraner seg en urettmessig snarvei til toppen ved å identifisere seg som kvinner, eller det hypotetiske i slikt som å kreve alderstrygd tidligere ved å identifisere seg som eldre enn det som følger fødselsattesten.

C) Påhitt av identiteter som et typ frikort for fri utfoldelse av alt fra alskens karakterbrister til den komplette galskap. – Hvilket vi, som nevnt innledningsvis, allerede har fått en rekke fullstendig forkvaklede, men også, må jeg ærlig innrømme, hysteriske eksempler på:

Visste du at det f.eks finnes de som i fullt alvor erklærer seg transfinans?

– Neivel..

Da kan jeg fortelle deg at dette er rike mennesker fanget i en fattig persons kropp.

I kjølvannet av dette, har de første nyss i hht transskinny nå dukket opp, hvilket vil si tynne mennesker som er fanget i en feit kropp.

 

Et lite knippe av det stadig ekspanderende utvalget av informative bøker ang de etterhvert talløse kjønnstilhørigheter, identiteter og legninger..

 

For mitt vedkommende, har det å måtte forholde seg til at dette komplette idiotiet faktisk tas på alvor, ført til at jeg tror jeg er i ferd med å utvikle en transintelligens; Hvilket innebærer at jeg har min tilhørighet blant de som innehar en for høy intelligens til å kunne forstå seg på det som skjer i det verden totalforkvakles..

4 kommentarer
    1. Da er vi to transinteligense (minst). Kanskje vi bør danne en interesseorganisasjon å kreve at mennesker oppfører seg slik at vi ikke føler at det går på intelligensen vår løs?

      1. Nå som du sier det; Visst pokker burde vi det! Jeg tenkte i utgangspunktet i de mer ydmyke baner i form av å kreve at idiotiet ikke går så langt at vi ikke lenger engang vil kunne oppdrive den nødvendige forstpelse for å kunne bo- og fungere sånn noenlunde uten tiøsyn, jeg da *hehe*. Men du har jo vitterlig helt rett her; Det er på høy tid vi transinterlectuals står opp for oss selv, og krever vår rett her i verden vi også. Bla.a bør vi kreve at vårt transintellekt ikke fornørmes med spm. om hvilket pronomen vi benytter; Vi er intelligente! Ergo er mitt pronomen selvsagt ‘hun’, da dette er det pronomen som følger et biologisk kvinnemenneske i entallsform! 🤭😜😂

      1. Takker så mye 🙂
        – Når det kommer til det idiotiet som rett og slett er i ferd med å gjennomsyre verden, innså jeg allerede ved innsettelsen av Donald Trump etter 2016 -valget at jeg var nødt til å foreta et bevisst valg om å gå for det komiske- på bekostning av det livsfarlige ved at idiotene har overtatt verdensherredømmet. Hadde jeg tillatt meg selv å dvele over at denne åpenbart narcissistiske, og ikke minst maktsyke gubben som ikke engang mestrer det engelske språket, og overhodet ikke er kvalifisert for jobben, satt med herredømme over verdens største atompark, ville jeg ikke klart å fungere..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg