Vaksineinnrømmelser fra professor i medisin sensureres på sosiale medier!!

Så jaggu skulle det ikke vise seg at det fremdeles var ‘baller’ nok igjen i COVID-19 -anliggendet til nok en gang å hensette meg i en  sjokktilstand over hva som lar seg gjennomføre i et tilsynelatende fritt, åpent og opplyst samfunn. For, som forutsett, skulle jeg nok en gang oppleve å parkeres så til de grader at jeg mister evnen til vettig bruk av både munn og mæle for en kortere eller lengre periode.. 

Men denne gangen skiller seg faktisk ut fra de talløse avsløringer og meningsytringer som er blitt lagt ut i løpet av disse pandemiårene på et par vesentlige områder; 1) Dere som har vært umotakelige for det som tidligere er blitt formulert av meg grunnet min manglende medisinske utdannelse, anbefales å bli værende, da det denne gang faktisk ikke er jeg som står for ytringene! – Og dette innebefatter selvsagt også alt fra egenformulerte henvisninger til vitenskapelige fakta, så vel som at det er jeg, med mitt manglende forskerbevis/legebevilgning, som trekker logiske slutninger ut i fra disse fakta. For dette innlegget er nemlig i sin helhet viet til vitneprovet til Doktor, professor, cardiolog, m.m Peter McCullough, som har vært blant de involverte i det som refereres til som ‘the response to the outbreak of COVID-19’, hvilket på godt norsk betyr en av de som har vært involvert i oppkoket av den berømmelige ‘vaksinen’. 

2) Jeg hører siste del av det respektive vitneprovet i skrivende stund, samtidig som den respektive videoen lastes ned fra YouTube. Her var det nemlig ikke tvil om at filen måtte sikres pronto da samtlige sosiale medier later til å ha satt inn alt av ressurser på å plukke opp disse opplastningene asap!.. 

 

Peisforbud!

 

For å gå ret på sak, inneholder altså den respektive videoen under vitneprovet der det nevnte medisinske orakel rett og slett går ut med det han vet angående den berømmelige vaksinen som den skeptiske delen av befolkningen ble utsatt for et mildt sagt svært så kritikkverdig press til å la seg injisere av fra både myndigheter- og folkeflertallet. Faktisk var det unektelig like ved å bli et tvangsinngrep, da det åpenbart kun var ment å skulle gå et par-tre måneder før et vaksinepass ville være en betingelse for all deltagelse i samfunnet utenfor hjemmet. Faktisk hadde det gått så langt at jeg anså at jeg antagelig ikke ville ha noe annet valg enn å gå for å investere i et falsk pass dersom jeg skulle kunne ha noen realistiske intensjoner om slikt som å få arbeide utenfor hjemmet, reise kollektivt, osv uten å kapitulere for overmakten, og la meg injisiere av den respektive guffen..

Men som kjent, så skulle vi altså få det hardt tiltrengte mirakel i denne nødens stund, da det skulle vise seg å bli i overkant mange- som ble i overkant syke etter å ha tatt den 2 dosen, slik at trykket lettet til levelige former. – Og når så den tredje dosen avstedkommer et sykdomshelvete som syntes å være oppe å nikke med selveste Spanskesyken av 2020, så var det jo faktisk kjørt hva denne innsprøytningen angikk..

Så hva er det så som er så til de grader eksplosivt at pandemihelvetes høye beskyttere setter all verdens ressurser inn på å tilbakeholde informasjon som om det skulle ha vært mars 2021 nå som siste dråpe av tortur-tiltak viste seg å være skviset ut av pandemipropagandaen da det jo ikke ble noe av den varslede sisterunden i kjølvannet av sommerferien? – Hva i hule helvete er det ved dette vitnemålet som frembringer en slik reaksjon nå som det har kommet dit hvor det faktisk ikke er en dritt igjen å tape!?? Jeg mener.. Det blir jo som om en skulle satt alle krefter inn på å tviholde på pengesekken etter at pengene er satt i banken, og det dermed kun er ei tom tøylefse igjen!

– Og for aller første gang, vet jeg altså ikke en dritt mer enn dere; Ingen av de sedvanlige undersøkelsene, faktaanalysene og det sedvanlige ‘nazi-regimet’ mitt er altså foretatt.. – Da er jo det naturlige spm. hva som fikk meg til å legge alle disse prinsippene mine til side for dette her;  -Og svaret på dette, er helt enkelt at de nedlagte ressursene i å sensurere disse opplysningene er så hinsides at det tilsier en overveiende sannsynlighet for at det opplyses om ting her som verden har krav på å få vite. M.a.o anser jeg det for sannsynlig at denne filen inneholder opplysninger av en slik karakter at jeg ikke kunne ta noen sjanser på det eventuelt ikke å rekke å få fått det ut før det er for seint.. Her må det jo også åpnes for at den/de respektive brannfakler ikke nødvendigvis bør ‘kicke’ inn hos oss legfolk før de ev. kan sees i sammenheng med andre opplysninger.. – Hvem vet!

 

 

(Nå går altså denne i første omgang ut her i sin originalutgave (altså via en embedded YT-link), for så at jeg vil laste den opp på en dark-web -konto når dens tid på det åpne nettet (eventuelt) er passee..)   

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg