Dagens Bilde!

‘Dagens bilde’ er et aldri så lite ‘bli kjent’-konsept bestående av at blogg-dagen avsluttes med at det legges ut et utvalgt hverdagsbilde sammen med historien rundt.

 

Klikk her for det sist utgitte bildet i dette konseptet! 

 

Dagens bilde er i det smått ‘spooky’ hjørnet i det jeg har drevet og eksperimentert med ulike kamerainnstillinger for å se om det lot seg gjøre å finne ut av dette med mørkefotografering. Dette er et område hvor jeg er fullstendig clueless, men som jeg virkelig skulle ønske jeg kunne få lært meg, for det blir jo så himla kule bilder når en først får det til!

Det var vel sånn +/- et lysår fra å kunne karakteriseres som en vellykket seanse denne gangen også, men det ble nå i det minste at jeg beholdt dette og et par til fordi de altså hadde en viss spooky effekt. Men først og fremst var det grunnet i at jeg tenkte det var greit å beholde noe slik at en har noe å sammenligne med etterhvert..

 

11 kommentarer
      1. Takker så mye 🥰
        Selve motivet er jeg fornøyd med, men det som ‘gnager’ her, er at jeg ikke får dreisen på det forbannede månelyset! Dagmåne er nada problem å få med konturene, men i mørket derimot.. 🌜🌛

    1. åh det er gøy å eksperimentere og lære seg å bruke kameraet på en annen måte. leke seg med innstillingene og kameravinkler. det er noe jeg har gjort mye de siste årene. masse lykke til videre. bildet ble veldig tøft da! 🥰

      1. Ja, ikke sant! En får både utlør for kreativitet og kommer seg ut i en og samme pakke *hehe*.
        Jeg har jo nada skolering innen foto, så jeg har derfor gått inn for å utvikle min egen stil, om en kan kalle det dét. Med tid og stunder har jeg fått et brukbart grep på min ‘nisje’, -forutsatt at det er dagslys.. Men med en gang lyset begynner å svekkes, er jeg imudlertid fullstendig på bar bakke 🤪

        1. samme her. jeg syns det er vanskelig å få bra bilder når det er mørkt. kanskje man trenger spesielle linser for akkurat det. men ja. jeg håper du koser deg masse med det og at du utvikler deg og blir mer og mer fornøyd med dine bilder. du har et flott utgangspunkt hvertfall!

      1. Takker så mye 🥰
        Er jo forsåvidt fornøyd med motivet som sådan, men det irriterer meg noe grenseløst at jeg ikke får til den månen! Dagmåne går greit å få med konturene, men i mørket blir det bare denne ‘lys-klædden’ samme hva jeg gjør… 😫😖

    2. Mitt vitnesbyrd om hvordan jeg ble medlem av Illuminati. Jeg vil kjenne folk som ønsker å bli med i den store Illuminati som et flott medlem av Illuminati som vil ha meg som et flott medlem. Han heter Lord Felix Morgan. Hjelp meg å få livet mitt tilbake fra dødsstadiet. Utskrives etter ca 5 år og seks måneder. Etter å ha blitt forrådt av så mange medlemmer av Illuminati. Gjennom årene var jeg håpløs og økonomisk på bakken. Men en dag mens jeg surfet på internett, kom jeg over innlegget av det store medlemmet av Illuminati Lord Felix Morgan og sa at hvis du var et av de store Illuminati-medlemmene, kan du bli berømt, rik og vellykket i livet. Jeg kontaktet ham og jeg forklarte ham alt, og han anbefalte registreringen som ble brukt, og jeg betalte for at det store medlemmet skulle få meg i gang, og jeg ble innviet i Illuminatis verdensorden. Etter det ga de meg alle retningslinjene og ga meg beskjed om at etter initiering vil nye medlemmer bli belønnet med summen av $1 000 000 i kontanter. Med hjelp av Lord Felix Morgan. Jeg ble fullstendig innviet som et fullverdig medlem av Illuminati. Hvis rådet ditt er at du har prøvd en svindler før eller er det, er det opp til meg å hjelpe deg med å bli med, så prøv Lord Morgan. Det er din beste sjanse til å bli det du ønsker i ditt fremtidige liv. Kontakt ham via WhatsApp +2348056051569 eller e-post: [email protected]

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg