Dagens Bilde!

‘Dagens bilde’ er et aldri så lite ‘bli kjent’-konsept bestående av at blogg-dagen avsluttes med at det legges ut et utvalgt hverdagsbilde sammen med historien rundt.

 

Klikk her for det sist utgitte bildet i dette konseptet! 

 

Noen av dere vil kanskje huske at jeg la ut dette landskapsbildet, tatt ved inngangen til skogholtet bakenfor boligfeltet her for en tid tilbake? Det er jo herfra brorparten av bildene mine blir tatt, -selv om de færreste jo er i landskapskategorien, men snarere dens motstykke, for å si det sånn. Men dann og vann, så trår altså selv jeg ut av egen nisje for en stakket stund, og den her gangen, hvor jeg altså var inne på hvordan et landskap fullstendig endrer karakter etter årstidene, så fikk jeg ideen om å ta et tilsvarende bilde, .-altså hvor jeg så godt det går, står på nøyaktig samme sted og fotograferer det eksakt samme motivet fra en identisk vinkel min. en gang for hver av de fire årstider, for så å sette de sammen til en helhet til slutt.

Og i dag har jeg altså fått vårutgaven i boks.

Nå er jo denne typen bilder som sagt sånn +/- et lysår unna mitt nisjeområde, men non the less tenkte jeg altså at det kunne være artig å prøve ut dette her med fire bilder der eneste forskjellen er at det respektive landskapet er ikledd de fire årstidenes ulike ‘drakter’..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg