dagens blogg; HVIS JEG VAR DEG! [christine emilie *1*]

I denne omgangen av ‘Dagens blogg’, vil man i realiteten inneha den fornemme tittelen i to dager, der man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes spirit ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

20

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

CHRISTINE EMILIE! 

 

Her får man altså knapt fullført den ene episoden av ‘Gry faker ting hun ikke kan’ før en står ovenfor den neste! I gårsdagens innlegg, så var jeg Mette Josteinsdatter, en mesterlig naturfotograf i storslåtte omgivelser, og nå skal jeg fremstå som om jeg kan både strikke, sy, og gud vet hva jeg ikke kan noen av delene av!..

Men til alt hell, så kommer imidlertid Christine med en redningsplanke, so to speak, i det denne dama er hun vi i årevis kjente som ‘kjærest’ fra bloggen til en viss kokk her på blogg.no, for så at hun ble ‘konemor, før hun altså selv til slutt ble sugd inn i mannens bloggunivers i vinter en gang. (- Hvilket du kan lese deg opp på i ‘dagens blogg’ -omtalen av denne utgivelsen ved å klikke HER. Så om.. ehh.. – Når alt annet skjærer seg, så inneholder denne utgivelsen også rikelig med morsomme hverdagshistorier hvor jeg alltids kan finne en eller annen ugjerning å pinne på denne mannen, som tross alt har en misforståelse av strikkepinner som grillspyd på merittlisten sin..

– Og når jeg i tillegg kan bekrefte at jeg både er den stolte eier av minst ett garnnøste, i tillegg til en boks inneholdende x-antall ‘ufo’er, i form av uferdige smykke-prosjekter, så er det nesten så jeg har troen i det jeg tar fatt på identitetstyveriet av Christine Emilie..

5 kommentarer
      1. Jeg husker jo ikke lenger hvordan man strikker, da, hvilket kan gjøre det noe utfordrende i hht å skulle utgi meg for en strikkeblogger 😂
        Men heldigvis har Christine også andre ting som er typisk for henne som jeg kan ta tak i, så jeg gjeder meg til å gjøre den 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg