Dette så jeg virkelig ikke komme!..

I gårsdagens utgave av ‘En bloggers bekjennelser’, ble det, som noen av dere kanskje lot merke til, tilføyd et noe kryptisk tillegg til underteksten med hentydninger til en 22 åring..(?) Jeg vil vel også tro det har vært en og annen blant de innvidde lesere som må ha stusset over at dette var ikledd en språkdrakt som vil forlede eventuelle nye- og uinnvidde lesere til å tro jeg var ei dame med 22 års fartstid på planeten.. Så hva faen var dette her for absurditeter fra min side?? 

Hemmeligheten bak denne gåtefulle tilføyelsen, som tilsynelatende ble gitt fullstendig uten sammenheng for øvrig, er hva du nå står på trappene til å få vite..

 

 

Hva jeg refererer til som onsdag kveld, men som objektivt sett er natt til i går (altså torsdag), så skulle nemlig et siste besøk innom min gode venn, Roger, og ‘blogger in crime’, the one and only Bunnytrash, vise seg å avstedkomme borderline euforiske tilstander her på berget! Nå er det ikke noe nytt at pilen står på trivelig i sjefskaninens selskap, det være seg i bloggs form, liksom ‘in person’! Men hva som skulle avstedkomme dette klikket inn på bloggen til Roger, som gjerne er den siste visitten jeg avlegger før selv en så til de grader natterangler som meg innser nødvendigheten av å logge av og hoppe til køys, det så jeg virkelig ikke komme!..

For her var det nemlig lagt ut et innlegg under overskriften; Er det alderen? – Ta testen!  Og bak denne overskriften, skjulte det seg en henvisning til testen Hvem er eldst? der en kunne få en kjapp indikasjon på hvilket alderstrinn ens fysiske tilstand tilsvarer i forhold til gjennomsnittet. – Altså hva som gjerne refereres til som ens kroppslige- eller legemlige alder.

– Og mens det blant øvrigheten i kommentarfeltet skulle vise seg å være et noenlunde samsvar mellom antall år  og den reelle/legemlige alder, så avstedkom ‘yours truely’ med følgende score:..

*drum-roll...*

Jeg innså umiddelbart at denne nyheten måtte serveres i form av en skjermdump av testresultatet for å forsikre meg mot eventuelle ondsinnede elementer som kunne tenkes å utvise den grad av frekkhet som tilsier at de er kapable til å så tvil om autentisiteten/troverdigheten i dette innlegget.

 

Her skal det sies at jeg bestandig har kommet heldig ut av slike tester, men dette her var faktisk mer enn jeg, selv på mitt mest optimistiske, og ikke minst urealistiske, hadde våget håpe på!  (- Og det sier vitterlig ikke så rent lite, tatt i  betraktning at jeg er såpass vågal på håpsfronten at jeg uten å nøle innstiller dette på å kunne gå under de 30).

(Vel.. Det har seg nemlig slik at jeg innehar flere i overmåte heavy issues rundt dette med alder du (bla.a) kan lese deg opp på HER ).

Så med nettopp dette på minnet, gikk jeg faktisk inn og tok testen for andre gang, med fullt fokus på hvorvidt det var spørsmål hvor jeg vippet mellom to  svaralternativer, og om så var, at jeg hadde valgt det minst gunstige av de to. Dette er standard prosedyre i mitt tilfelle, for å kunne være 100% sikker på ikke å ha kommet bedre ut grunnet underbevissthetens forkjærlighet for selvbedrag. Ved å forsikre meg om at tvilstilfeller konsekvent besvares med det minst gunstige alternativet, så etterlates intet rom for tvil om hvorvidt jeg i realiteten kan ha vært hjemmehørende i en hakket dårligere kategori, for å si det sånn. Så i det dette selvbestående kontrollutvalget av meg selv og dette ‘selv’ets hang til selvbedrag viste seg å stå sin prøve, så var scenen satt for å ta for meg kommentarfeltet i triumf!..

Så til de grader triumferende var det mind-settet som rådet i det jeg forlot åstedet at det gir grunn til å spørre hvordan jeg kunne vente helt til i dag med å utbasunere den ultimate triumfferd i så måte, – hvilket jo er en såpass omfattende affære som det kun er rom for igjennom egen blogg!?? – Ja, med unntak av den innledningsvis nevnte kryptiske henvisningen i gårsdagens bekjennelser!

 

Et skrudd sinn i et (kjerne)sunt legeme!.. 

 

Det, min venn.. – Det skyldes noe så grunnleggende essensielt for en skamløs triumfator at jeg kom så alt for seint i gang med gårsdagens blogging, slik at innlegget ville ha utkommet på et for seint tidspunkt til å kunne bli sett av såpass mange øyne at det ville avstedkomme *med den oppmerksomheten det fortjener!

 

** Narsissistisk grunnprinsipp. 

 

 

11 kommentarer
      1. Takk, det samme 🥰
        – Mellom oss sagt, så har det etter alt å dømme falt heldig ut at dette med røyking ikke ble bragt på bane i denne her utgaven.. Jeg mistenker nemlig at dette har en lei tendens til å ta en betdelig jafs av det forspranget dette med genitikken, inkl mangelen på sånt som kreft, hjerte/karsykdommer, og den slags i de mer omfattende testene av denne typen.. *hehe*
        Den her var ikke bare en typ kjapp indikator på tingenes tilstand, men de inkluderte emneområdene må vel lunne sies å ha passet meg i overmåte bra 😜
        Men når det er sagt, er jeg klar over at jeg er usedvanlig priviligert hva legemlig stand og stayerevne angår, for å si det sånn! For nesten hver test av dette slaget, ender på 28, hvilket etter sigende skal være borderline umulig for en røyker hvis antall runder rundt solen tilsier at en rent teknisk/biologisk sett kunne vært en 28 årings mor…
        (Å herre min skaper.. Den ballen der legges iallgall død pronto!!1😱)

      2. Takk, det samme 🥰
        – Mellom oss sagt, så har det etter alt å dømme falt heldig ut at dette med røyking ikke ble bragt på bane i denne her utgaven.. Jeg mistenker nemlig at dette har en lei tendens til å ta en betdelig jafs av det forspranget dette med genitikken, inkl mangelen på sånt som kreft, hjerte/karsykdommer, og den slags i de mer omfattende testene av denne typen.. *hehe*
        Den her var ikke bare en typ kjapp indikator på tingenes tilstand, men de inkluderte emneområdene må vel lunne sies å ha passet meg i overmåte bra 😜
        Men når det er sagt, er jeg klar over at jeg er usedvanlig priviligert hva legemlig stand og stayerevne angår, for å si det sånn! For nesten hver test av dette slaget, ender på 28, hvilket etter sigende skal være borderline umulig for en røyker hvis antall runder rundt solen tilsier at en rent teknisk/biologisk sett kunne vært en 28 årings mor…
        (Å herre min skaper.. Den ballen der legges iallgall død pronto!!1😱)

      1. Ja, selv om jeg nok kom i overmåte heldig ut av akkurat disse spm så er jeg unektelig peiviligert ut av denne verden når det kommer ril den fysiske helsetilstanden.. 🥰

    1. Wow, knallbra! 😀 Ser du har nevnt røyking ovenfor. Vit da at det muligens er myyye mindre sjanse for å få korona! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg