En Bloggers Bekjennelser!

En bloggers bekjennelser er et slags dagbok-konsept, dog med en humoristisk vri, der jeg vil dele de tanker og reaksjoner som utspiller seg i forbindelse med den besettelsen man, i kraft av det å være blogger, har i forhold til listeplasseringer og ditto antall sidevisninger + litt attåt. Tanken bak dette her, er at det kan være artig å få et usensurert innblikk i en bloggers mind-set på sitt mest navlebeskuende, hvilket tidvis vel må kunne sies å være borderline narsissistisk.. 

 

 

Gryxen Awards 2021!..

Lovlig sent ute på en elendighetens dag.. I motsetning til gårsdagens elendighet, så er dagens som fortjent: Den sure 21 plassen er altså atter igjen en realitet.. Og med tanke på hva jeg ser ut til å kunne rekke over i dag, er jeg stygt redd morgendagen ikke blir stort å rope hurra for den heller.. Men slik er det nå for oss alle; Win some, loose some..

Men på den positive siden, så er iallfall spleisen for en god advokat til ALS-rammede Vivian, aka Mamma på hjul (som kan leses mer om her) nå inne i sine siste timer, hvor det sist gang jeg sjekket nærmet seg kr. 85 000,-

Advokaten er for lengst sikret, så da får vi håpe at han får sving på sakene slik at Vivian kan få levd det livet hun ønsker mens hun fremdeles er i stand til det!

For min egen del, er det å ta del i dette prosjektet det desidert mest givende jeg har fått oppleve som blogger. Å sende av gårde en 200 -lapp eller hva det nå var, er en ting, men å bidra til at så mange gjorde det samme igjennom bloggen, er hva som virkelig føles betydningsfullt. Så i den anledning, så må jeg bare få takke alle dere som har klikket inn på spleisen, bidratt, spredt, og i det hele tatt latt dere engasjere sammen med oss her på blogg.no.

Nå har jeg dessverre ingen pris å dele ut, og om Vixen utdelingen er over for i år, så har de vist seg så blottet for verdier at det neppe ville spilt noen rolle okke som.. Men jeg tillater meg allikevel å utrope Chanett, aka Min lille dagbok  til hva jeg er cocky nok til å utrope som ‘Årets [rettmessige] forbilde‘. For all del, jeg har så visst ikke noe i mot Vixens utkårede, men en podcast omhandlende ‘kukk & fitte, dildo og fetisjer’ kan i anstendighetens navn ikke måle seg opp i mot det å la seg engasjere så til de grader i et annet, bort i mot ukjent menneskes skjebne at man trosser egne problemer og sykdom, og igangsetter en spleis for å få til en endring!  Hadde alle kunnet utvise den medmenneskeligheten kombinert med det initiativet Chanett har utvist i gjennom å organisere denne spleisen, så ville verden helt enkelt vært et langt bedre sted. – Og det er jo nettopp det å stå frem som et eksempel til etterfølgelse som er selve definisjonen på et forbilde.. – Derfor tar jeg meg rett og slett skamløst den frihet å sette Vixen-juryens avgjørelse til side, og utrope Chanett til tittelen Årets [reelle] forbilde!

– Og nå da jeg allerede har kuppet en tittel, så tar jeg like greit og døyver den strimen av dårlig samvittighet ovenfor Vixens utkårede, som tross alt ikke har gjort noe for å fortjene å bli detronisert av meg på denne måten, ved å opprette tittelen ‘Årets tabubryter‘ i hennes navn!

Når jeg har dratt det såpass langt, så kan jeg jo ikke bare la de opprinnelige agg jeg har til årets utkåringer fra nevnte prisutdeling få passere uten også å kuppe følgende titler;

Årets [reelle] sterke meningRoger, aka Bunnytrash

Årets [reelle] business: Asbjørn, aka Kokkejævel 

og ikke minst..

Årets [reelle] gullpenn: Vivian, aka Mamma på hjul

– Og hva meg selv angår, er jo dette opp til andre å avgjøre. Men jeg kan da vitterlig ikke skjønne annet enn at jeg, ved å gå inn og kuppe titler fra den offisielle prisutdeleren på denne måten, burde inneha et greit sterkt kandidatur til å få tittelen Årets metaforiske bulldoser opprettet i mitt navn (alternativt; Årets nazi eller Årets Kim Jong-un, alt ettersom en velger å vektlegge kuppingen av titler eller den totale mangelen på demokrati i avgjørelsene..)

Ikke desto mindre, så erklæres herved årets Gryxen -Awards for avsluttet, og takker for oss ehh.. –meg med å gratulere de utkårede med sine rettmessige titler..

18 kommentarer

Siste innlegg