En Bloggers Bekjennelser!

En bloggers bekjennelser er et slags dagbok-konsept, dog med en humoristisk vri, der jeg vil dele de tanker og reaksjoner som utspiller seg i forbindelse med den besettelsen man, i kraft av det å være blogger, har i forhold til listeplasseringer og ditto antall sidevisninger + litt attåt. Tanken bak dette her, er at det kan være artig å få et usensurert innblikk i en bloggers mind-set på sitt mest navlebeskuende, hvilket tidvis vel må kunne sies å være borderline narsissistisk.. 

 

 

YESSS!

Greit fornøyd med gårsdagens 17 plass (hvis bekjennelser kan leses HER), så absolutt fornøyd med å ha rykket ytterligere to plasser opp til en 15 plass på dagens liste!

Nå er det, i all beskjedenhet, bare å fortsette i samme stilen, så er det snakk om dager før jeg puster selveste gromkokken i nakken her!

– Eller?..

Det er vel for så vidt greit å beholde en viss bakkekontakt her, tross alt, så jeg tror jeg heller skal nøye meg med å gledes over en god plassering og la det bli med det. Jeg mener.. Hovmod står jo som kjent for fall, så..

Men god plassering med ditto besøkstall er faktisk ikke det eneste å gledes over denne regntunge høstdagen! Jeg er nemlig blitt parodiert!

Som jeg vil tro en del av dere har fått med dere, så har jeg utlyst hevnaksjoner fra parodierte medbloggere som sesongavslutning av konseptet ‘Hvis jeg var deg’. Nå har altså første bidrag utkommet, og det er intet mindre enn mesterlig! Bloggeren bak det nevnte mesterverk, er Lene E. Tarnes (hvilket er den samme Lene hvis opplevd urett en del av dere sikkert husker beskrevet i dette innlegget).

De som har sansen for en god latter (hvilket jeg vil tro skulle gjelde bort i mot alle), anbefales dermed på det varmeste å klikke HER! Jeg har bestandig sett for meg at det ville vært morsomt å bli parodiert, -og det var det også, i aller høyeste grad!

7 kommentarer
    1. Det er artig å bli parodiert, og den parodien av deg var mesterlig utført! Vil for øvrig ønske deg lykke til med klatringen.
      PS! Jeg blir borte fra bloggen noen dager nå, så nå er det første mann til mølla! 😉

      1. Ja, det var helt genialt! Jeg satt her og gapskrattet i ensom majestet som en annen tulling *haha* 😀
        – Ellers tror jeg som sagt jeg skal gledes over det gode resultatet og fortsette å gjøre mitt beste uten å bli kjepphøy *haha* 😀
        PS: God helg, og hils Christine!

    2. Gøy at du har et nytt konsept nå..du gjør jo slike innlegg på en “kul”måte.. 🙂 Skal sjekke parodien hos Lene nå.. God helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg