En Bloggers Bekjennelser

En bloggers bekjennelser er et slags dagbok-konsept, dog med en humoristisk vri, der jeg vil dele de tanker og reaksjoner som utspiller seg i forbindelse med den besettelsen man, i kraft av det å være blogger, har i forhold til listeplasseringer og ditto antall sidevisninger + litt attåt. Tanken bak dette her, er at det kan være artig å få et usensurert innblikk i en bloggers mind-set på sitt mest navlebeskuende, hvilket tidvis vel må kunne sies å være borderline narsissistisk.. 

 

13 plass jul..

 

Som tidligere nevnt, har jo 18 plassen vært ‘min’ de siste månedene. Men nå i julen, har jeg imidlertid limt meg fast på plass nummer 13, hvor jeg har stått stanfast siden lille julaften. -Og det med svært varierte besøkstall!

Julaften, hvor det (forståelig nok) var svært få sidevisninger på blogger generelt, avstedkom for min del med 600-og-ett-eller-annet sidevisninger på 1 dag, mens jeg i dag står på samme plass med rundt 400 flere!

 

Utsnitt av topp 100-listen hos blogg.no 

 

Om dette skulle være ‘my place to be’ fremover, så skal jeg ikke klage! Så lenge det går oppover, er 13 det reneste lykketall i mine øyne..

Ellers føles det litt sånn tomt og rart at GRYXEN-dagene faktisk er omme. Dette har jo virkelig blitt en ‘greie’, og jeg gleder meg allerede til GRYXEN-AWARDS 2022 settes i gang om drøye 11 måneder! Om ikke alle har fått med seg samtlige vinnere, har du de samlet på ett brett under:

 

Dessuten finner du link til samtlige av prisvinnerne under begrunnelsen for Årets ærespris som ble utdelt på julaften (link til prisutnevnelsen til venstre, og den respektive bloggen til høyre).

Ellers kan nevnes at jeg også har lagt ut et typ sammendrag ispedd noen fun-facts her; –>>> GRYXEN-AWARDS 2021

 

 

4 kommentarer
    1. Kjenner jeg deg rett er du snart i gang med et nytt konsept for bloggingen framover 🙂 Gøy med noen faste greier man driver med innimellom. Jeg har også hatt noe sånt tidligere. Nå orker jeg ikke følge opp, så da blir det mer VANLIG blogging. Jeg hadde mange forskjellige utfordringer, Peter Pan-utstilling/konkurranse i Galleri Frodith, Julekalender, Catwalk, som jeg gjorde flere ganger. Noen til faste årstider også. Vi får se, kanskje jeg orker å ta opp igjen litt sånt jeg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg