En Bloggers Bekjennelser!

En bloggers bekjennelser er et slags dagbok-konsept, dog med en humoristisk vri, der jeg vil dele de tanker og reaksjoner som utspiller seg i forbindelse med den besettelsen man, i kraft av det å være blogger, har i forhold til listeplasseringer og ditto antall sidevisninger + litt attåt. Tanken bak dette her, er at det kan være artig å få et usensurert innblikk i en bloggers mind-set på sitt mest navlebeskuende, hvilket tidvis vel må kunne sies å være borderline narsissistisk.. 

 

13 is the new 18..

 

Etter å ha vært en snartur av kortest mulige varighet innom plass nr. 14 i går, er jeg i dag tilbake på den 13 plassen jeg har tatt eierskap på siden lille julaften i dag. Det kan med andre ord se ut som om 13 kan vise seg å bli det nye 18 for mitt vedkommende!

Utsnitt fra dagens toppliste hos Blogg.no. 

 

Om denne corona-situasjonen suger aldri så mye, og uansett hvor skremmende det er å erfare at ytringsfriheten så visst ikke lenger er hva den var, så gir den i det minste gode besøkstall! Aldri så galt at det i det minste ikke er godt for noe, med andre ord! Men jeg kan ikke nekte for at det er slitsomt og frustrerende å legge frem det ene beviset etter det andre, basert på fakta det som regel har tatt talløse timer med jobb for å finne ut av. At man gis mindre troverdighet grunnet manglende titler å kunne smykke seg med, er i det hele tatt ganske urovekkende, når sant skal sies. For det er nå engang ikke gitt at en henter informasjon fra mindre pålitelige kilder fordi en er blogger og restaurantansatt enn en ville gjort om en var innehaver av en eller annen tittel! Med det handicapet en stiller med i hht troverdighet, vil jeg snarere si det motsatte er tilfelle, da alt en sier er pokka nødt til å være verifiserbart om en i det hele tatt skal ha den minste mulighet for å kunne nå ut med noe som helst! Men sånn er det nå engang å være fornuftens stemme!..  Og så lenge det faktisk er stadig fler som leser bloggen, er jeg såre fornøyd, jeg.

 

5 kommentarer
      1. Høres ut som en stressende drøm, borderline mareritt, spør du meg! Et slikt scenario ville jo unektelig betydd slutten for Kongsberg våpenfabrikk, så vel som at det ville avstedkommet med andre negative følger for norsk økonomi.. 😉

    1. Du er rett og slett den tøffeste jenta jeg har møtt uten å møte . Ikke sikker på om det var han Nitsje eller han Oleg Petrodov som sa.. den feige er den som skjuler sine motstanders meninger, som Pradva i Sovjetunionen.. la alle meninger blomstre, så lenge eg bestemme hva som skal trykkest på prent.. gjentar, tøff jente du 🙂

      1. *hehe* Takker så mye 🙂
        Jeg mener faktisk at en ikke har noe i denne bransjen å gjøre dersom en ikke fikser det som måtte komme, -av krass kritikk, så vel som nettroll. Jeg er jo unektelig ‘kjapp i replikken’ i tillegg til å være hakket over gjennomsnitts cocky, så.. 😛 Når det er sagt, så har også jeg mine områder der jeg er ‘anything but’ akkurat som alle andre 😉

    2. Verdens forsvars budsjett er på kroner 897234541 billioner waisted money på en innbilt fiende .. jaja kan smile litt🙂 litt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg