En Bloggers Bekjennelser!

En bloggers bekjennelser er et slags dagbok-konsept, der jeg vil dele de tanker og reaksjoner som utspiller seg i forbindelse med den besettelsen man, i kraft av det å være blogger, har i forhold til listeplasseringer og ditto antall sidevisninger + litt attåt. Tanken bak dette her, er altså å gi et usensurert innblikk i en bloggers borderline narsissistiske  mind-set på sitt mest navlebeskuende.. 

 

Har ikke vært helt meg selv de siste dagene…

Dette er skammelig.. Jeg har nemlig glemt alt som er av bekjennelser, slik at ingen blogging er bekjent på samfulle 14 dgr. Eneste unnskyldning jeg har å fare med, er at jeg ikke har vært helt meg selv de siste dagene *hehe*.
Ja, for de av dere som eventuelt ikke har fått det med dere, har jeg altså igangsatt en ny runde av parodikonseptet ‘Hvis jeg var deg’ denne uken! – Et konsept bestående av blogginnlegg hvor jeg inntar mine medbloggeres persona og bloggkonsept, dog i en hakket mer.. – Tja, hva skal man si?.. – Ekstrem form; Typ de ulike personligheter på steroider. I tillegg har jeg denne gangen også gjort det til en fast greie å inkludere diverse mer eller mindre uspiselige versjoner av meg selv i disse innleggene. Utkommet hittil, må iallefall kunne sies å ha vært riktig så vellykket! – Og ‘hittil’ vil si at de som har fått gjennomgå i denne første uken er Vivian, aka Mamma på hjulBrit, aka KjerringtankerHeidi, aka Livet med VeslaVibbedilleMargrethe, aka Ut i friluft.

 

Utsnitt fra dagens toppliste på Blogg.no

 

I tillegg, vil jeg tro den observante leser har fått med seg at jeg har droppet introen i denne runden. Forrige gang, så hadde jeg jo et innlegg hvor jeg introduserte den som skulle parodieres den ene dagen. for så å ha selve parodien den neste. Dette var først og fremst grunnet i at konseptet vitterlig er ganske tidkrevende å gjøre, da det bla.a er en del grafikk involvert. Men denne gang, er jeg jo unektelig mer dreven i gamet, i tillegg til at jeg også har en del materiale fra første runde som kan brukes igjen.

 

‘Grybbedille’ sitt headerbilde; Egenhendig stjålet og moderert fra bloggen til originalen

 

Men når det er sagt, kan jeg kun love identitetstyverier fra mandag t.o.m onsdag, siden jeg tross alt er nødt til å skvise inn restaurantjobbing de resterende dagene. Denne uken, er det kun i dag og i morgen tiden ikke strekker til, men det kommer helt an på hvordan den respektive uken blir seende ut. (Jeg har mine faste skift + variabler. Denne uken har det kun vært fast, men sånn blir det iallefall ikke påakeuken..)

Ellers kan jeg ikke si meg annet enn fornøyd med begått blogging generelt, og med dagens 12 plass spesielt, og håper du vil følge ‘the blogging to come’, både i egen- og andres persona!

11 kommentarer

Siste innlegg