Enten-Eller crazy-edition!!

Om ikke i mangel på noe bedre å gjøre, så i det minste i mangel på noe bedre jeg gidder å gjøre, har jeg nok en gang kokt i hop det mest absurde knippet ‘enten-eller’ -alternativ som tenkes kan! (Forrige gang dette ble gjort, får du utkommet av ved å klikke HER). 

 

Mine mest sjokkerende meninger

 

  • Fett hår vs. dårlig ånde?  (Her er selvsagt ikke hatt eller tyggis for å fjerne syn/lukt tillatt) 

Dårlig ånde, fordi det kan  skjules ved å holde en viss avstand til de en snakker med.

  • Blomkål vs. brokkoli?  

Et vrient valg, siden disse to grønnsakene er yppersterepresentanter for grusom smak.. Men dersom jeg måtte velge en av de (hvilket jo er poenget med dette konseptet), tror jeg jaggu det måtte blitt blomkål, da denne har en noe mildere smak som dermed blir værende i kortere tid..

  • Muligheten til å reise hvor som helst med adgang til hva som helst uten pass, inngangsbilett eller penger vs. adgang til å lese- og påvirke folks tanker? 

Her ville jeg løyet om jeg påsto noe annet enn at en adgang til å ‘gå inn i hodet’ på folk etter eget forgodtbefinnende, og dermed stått fritt skape den ideelle verden ville vært over and beyond.

  • Nord-Korea vs. Afghanistan? 

To av verdens verste land å være fanget i. Men i det jeg anser det for hakket mer gjennomførbart å rømme Afghanistan, hvilken oppfatning forsterkes av min kroppslige bygnings potensial til å kunne passere som en tenåringsgutt i puberteten, så.. Nord-Korea behandler tross alt alle bort i mot like jævlig, og med ditto begrensninger for bevegelsesfrihet..

  • Oppkast vs. diaré? 

Av to helt for jævlige alternativ, er oppkast faktisk langt å foretrekke fremfor det som kommer andre veien..

 

 

  • Piercings vs. tatoveringer?  

Om en ser bort fra hull i ørene, har piercings aldri vært min greie. Tatoveringer derimot, har jeg fire av, og flere vil det sannsynligvis bli.

  • Snakkende dyr vs. snakkende babyer? 

En no-brainer; Snakkende dyr!

  • Kun sex med ‘feil’ kjønn i forhold til legning (altså damer i mitt tilfelle) vs. et liv i sølibat? 

Her kunne jeg bare ha iført meg nonne-habitten først som sist. Det har nemlig ofte slått meg hvor jævlig det må være/ha vært for de homofile som har vært nødt til å gå inn i partnerskap med personer av ‘feil’ kjønn opp igjennom tiden..

  • Evnen til å kunne se inn i fremtiden vs. å kunne endre ting i fortiden?  

To formidable evner som begge ville muliggjort det å gjøre livet perfekt.. Men etter mye om og men, tror jeg faktisk jeg ville gått for å se inn i fremtiden. Med denne evnen, ville jeg jo kunnet gå for det beste valget, og derav unngå idiotiet ‘all together’.

  • Hosting vs. nysing? 

Hvor irriterende en nysekule enn er, så er hosting helt for jævlig.

  • Evig liv vs. udødelig renomé? 

Evig liv! Hva pokker gjør det at jeg vil bli husket fra eller til for min tilværelse som ikke-eksisterende, liksom!?

*

[Feel free to ‘steal’] 

*

5 kommentarer
      1. Det forutsetter at en kunne skru av og på etter eget forgodtbefinnende. Å gå rundt med en konstant strøm av tanker fra andre folk flommende inn, tror jeg ikke ville vært håndterbart.. 🤭

      2. Det forutsetter at en kunne skru av og på etter eget forgodtbefinnende. Å gå rundt med en konstant strøm av tanker fra andre folk flommende inn, tror jeg ikke ville vært håndterbart.. 🤭

      1. *hehe*
        Jeg mener det må være en viss ‘snert’ på disse her for at det skal bli interessant å lese. ‘Katt vs. hund’ og ‘potetgull vs. ostepop’ holder bare ikke 😀 😉 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg