HVIS JEG VAR DEG – anna rasmussen (2)

Fordi det er tidkrevende å innta en annens personlighet, strekker dette konseptet seg over to dager, der man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i vedkommendes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

Så nå skal det altså komme for en dag, for dere så vel som for meg selv, hvorvidt jeg evner å være noen andre enn meg selv!..  Den første delen av denne runden, åpenbarer seg  umiddelbart om du klikker   

           –>>> HER! <<<–

 

 

ANNA RASMUSSEN! 

 

Stakkars Anna Rasmussen.. Dette siste i rekken av come-back etter å ha lagt ned bloggen ‘for godt’ blir nok neppe som hun hadde tenkt seg. -Og ihvertfall ikke i det det også vil vise seg å inkludere et reinspikket identitetstyveri, i ordets fulle betydning, på toppen av det ikke å gå rett til topps.. Jeg tenker jo da det ikke er mer enn rett og rimelig at jeg benytter denne anledningen til å skrive denne moren til Michelle (og et par-tre andre) sitt ‘ørtne’ avskjedsinnlegg som jo er like sikkert å ville komme som ‘Amen’ i kirken.
NB: Om noen av dere skulle stusse over at det er en mean-streak over denne imitasjonen, så er dette grunnet i at det faktisk er så..

 

 

MIN SISTE AVSKJED

 

Det har vært meg en sann glede å dele livet mitt med dere i periodene mellom at jeg har lagt ned bloggen for godt i alle disse årene. Videre har jo bloggen åpnet dører som det overhodet ikke finnes noen logisk forklaring på er blitt åpnet, for ikke snakke om at det har gitt meg muligheten til å behandle folk som dritt uten negative konsekvenser! – Og da inkluderer jeg ikke engang de emosjonelle skader jeg må ha påført mine barn gjennom en eksponering av disse verden vel neppe har sett maken til!

For jeg har jo både kunnet nyte godt av ekstrautbetalinger i hundretusenerklassen som følge av å utlyse massive uttrekninger uten at det har vært noe å trekke ut der jeg slapp unna med latterlige 100 000 i bot, og tilsvarende snacks i år til ende. Og tro meg på dette; Jeg er dere som så fullkomment ignorerte min ikke-eksisterende moral og lovlydighet som kom frem i disse sakers anledning, og fortsatte å følge meg som om ingenting var skjedd, evig takknemlig!

Det samme gjelder jo saken der dere så fullstendig overså hvordan jeg så kynisk knuste den der stakkars bakeren som sto for alt av bakverk i bryllupet mitt, hvilket tilsvarer den nette sum av kr. 15 000,- etter at ingredienser og utstyr var betalt. Avtalen var jo bare at betalingen skulle gis i form av at hun skulle dedikeres et innlegg! Der var jo aldri presisert at den utlovede omtale skulle være positiv! Så i det hun, mot bedre vitende, ikke gav seg med å mase etter den utlovede omtalen, så tenker jeg det ikke var mer enn rett og rimelig at jeg foretok det fullstendige karakterdrapet jeg gjorde. -Og at dere, i form av fortsatt å følge meg, støttet meg i dette, er jeg dere selvsagt evig takknemlig!

Men i det come-backet jeg nå hadde forventet ville føre meg rakt til topps, er jeg ikke på topp 20 engang. Plasseringen i seg selv, skulle jeg imidlertid klart å leve med om det ikke var for at det er så mange av de som ligger foran meg på dagens liste jeg anser som under min verdighet å ligge bak. Aller verst, er det å måtte se seg slått av den eneste som hadde baller nok til å ta meg etter den kake-episoden som jeg var inne på.. Den gang, var hun helt ny og bare å ignorere, men nå kan det faktisk være at hun har et viss gehør, og dermed kan tenkes å ødelegge for meg ved senere anledninger.

Jeg vil derfor takke dere alle for følge, i det jeg atter igjen legger ned bloggen for godt! – Så until next time; Ha det bra, alle sammen.

8 kommentarer
    1. Nå har jeg lest meg litt opp om denne Anna, hun har jo faktisk trashet flere og mer enn selve thrash-kaninen, jeg føler at mitt rykte blir svertet 😂 og at denne dama bare kom susende rett fra intet og inntok førsteplassen bare for noen dager siden og sparket selveste kokken fra sin plass sier jo en del om hva folk liker å engasjere seg i 😳

      1. Derfor er det jeg også med superb samvittighet trer ut av prinsippet om ikke å være slem på noe vis i det her konseptet i det dette utysket brått dukket opp igjen *hehe*. Får bare håpe dette går troll i ord, slik at det ikke går lange tiden før hun forsvinner igjen..

          1. Jeg er bare glad og ikke minst dritlettet jeg aldri så den listen hun toppet, for det hadde jeg rett og slett ikke taklet.. Jeg fikser bare ikke dette kvinnemennesket etter den kakeepisoden..

      1. Ja, det hun gjorde der, uten noensinne å erkjenne det gale i handlingen, overgår rett og slett hva jeg evner å svelge..
        Det er også grunnen til at hun er den eneste jeg har blogget nedsettende om sånn uten videre, og det står jeg 100% inne for den dag i dag..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg