HVIS JEG VAR DEG! – annebe (2)

Fordi det er tidkrevende å innta en annens personlighet, strekker dette konseptet seg over to dager, der man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i vedkommendes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

Så nå skal det altså komme for en dag, for dere så vel som for meg selv, hvorvidt jeg evner å være noen andre enn meg selv!..  Den første delen av denne runden, åpenbarer seg  umiddelbart om du klikker   

           –>>> HER! <<<–

 

 

ANNEBE! 

 

Ja, da skal jeg altså til pers i hht å figurere som kongerikets fremste seniormodell! – ‘Knock-out’en som alle ser unntatt Anne selv, som lever i hellig overbevisning om at hun ‘bare’ er ei typ ’14 på dusinet’ 50 -something fra Mjøndalen som syntes det er ‘artig når hun er så heldig å få ta så fine bilder’.. Vel.. Her får det bare briste eller bære! – Så ‘good luck, Gry’..

 

 

COVERBILDE m.m (antrekk 50+)

Er på coveret av det nye magasinet Fashion-magazines debut-nummer! Bildene ble tatt tidligere i sommer, og jeg har vært utrolig spent på hvordan resultatet ville bli! Men endelig kom utkastet i posten, altså, og til neste uke vil det være å finne i bladhyllene.

 

 

Dette er imidlertid ikke det eneste jeg har bedrevet tiden med den siste måneden! Jeg har faktisk vært på flere oppdrag denne sommeren! Og samtlige innebar å bli ikledd antrekk jeg elsker, så det har vært skikkelig moro! Resultatene ble jeg også godt fornøyd med.

 

 

Jeg fikk også posere som mitt ungdomsidol, Twiggy! Hun er jo bare et par år eldre enn meg, så det var jo litt moro at de setter ei på min alder til å gjøre ungdomsversjonen av henne, da, selv om jeg unektelig hverken er- eller ser ut som en ungdom lenger!

 

 

Det er så moro at det fremdeles er de som vil ta bilder med meg, til tross for både rynker og alt som ellers måtte være av skavanker jeg lever i den hellige overbevisning om at jeg har!

Gry, altså denne nydelige medbloggeren vår, som jeg etter hvert er blitt riktig så godt kjent med her på blogg, er så søt i det hun bestandig kommenterer mine antrekksbilder med at jeg liksom ikke representerer kvinner på 50+, og spesielt hyggelig er det jo at folk sier seg enig i henne! Jeg vet jo det er sagt for å være hyggelig, men det gjør nå godt allikevel.

Jeg tror nå i det minste jeg tar meg sånn noenlunde OK ut for alderen, iallfall! Og da får en vel være fornøyd med det.

 

#antrekk50+ #minmote #fashionmagazine

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg