HVIS JEG VAR DEG, aud-marit

 

– Konseptet der jeg robber personligheten til mine medbloggere, og utgir innlegg i deres navn der de vel må sies å være smått overdrevne- og muligens en liten smule galere versjoner av seg selv! 

Fra herjing med nettroll i Helene, aka Zoetic World sin persona, fulgt av gårsdagens Extra Nyhetsinnlegg omhandlende følgen av mine herjinger under falsk navn de siste 10 dagene, er turen kommet til…

:
AUD-MARIT!

GRYXEN -vinneren i kategorien ‘Årets original’ var blant de som traff aller best i den første runden av dette konseptet (hvilket innlegg kan leses i sin helhet ved å KLIKKE HER), så her føler jeg unektelig et viss prestasjonspress.. 

Videre, er bloggeren det her er snakk om en tvers igjennom nydelig person som er seg selv 100% 24/7, 365 dgr i året. Aud-Marit er rett og slett en sann fest av et menneske, fylt til randen av originalitet og egenart som ikke har sin like, og forhåpentligvis vil jeg kunne klare å yte henne noenlunde rettferdighet. – Dog på mitt noe forkvaklede vis..

 

 

JA JA DA VAR DET MORGEN IGJEN OG JEG SITTER HER MED KAFFEKOPPEN OG ET KNEKKEBRØD, OG ETTERPÅ TENKTE JEG AT JEG SKULLE TA FREM MALESAKENE OG MALE LITT IGJEN. 

 

 

Jeg har jo som jeg har fortalt om før begynt på uttrykkskurs for å trene meg opp til å få uttrykt følelsene mine gjennom å male, og å tegne, og lage ting av andre ting enn tegne og malesaker, og jeg syntes det er så utrolig gøy å holde på å sette sammen farger og sånn så det er jo spesielt malingen jeg trives med da. Så nå har jeg vært og kjøpt meg malesaker sånn at jeg får malt når jeg er her hjemme også, og ikke bare når jeg er på uttrykkskurset, for jeg er jo mest hjemme og da er det jo fint å få gjort det man liker når man er hjemme også. Det kostet jo litt penger, ja det gjorde jo det, men jeg fikk jo tak i en del på Nille, for der er det jo billigere, og på bruktbutikken og da blir det jo veldig mye billigere enn om jeg skulle kjøpt det i hobbybutikken selv om det er sånne vannfarger som ungene bruker, men det går jo like fint å male med det.

Etterpå det skal jeg få lest noen blogger, for jeg følger jo en del av de andre bloggerne som blogger her, sånn som for eksempel Gry som jeg har fulgt med hver dag kjempelenge, for hun er skikkelig flink og tar opp så mange ting jeg aldri har tenkt på på bloggen sin. Også tror jeg hun er veldig snill også selv om hun ofte kjefter på folk på bloggen sin akkurat sånn som Bunny også gjør, og han er jo også veldig snill, ja det er han. Og nå leste jeg at de har vært å gravd ned kommunehuset i Bergen i asfaltstein sammen med mannen til Vivian som også blogger her, fordi de har begynt å lage vanskeligheter for ho igjen. Så for å hevne seg så kom altså Gry og Bunny til Bergen for å grave de ned, og etterpå så festet ho i flere dager med Bunny, og så måtte ho ut igjen med Kjerringtanker fordi ho følte seg ensom og utenfor fordi hun ikke var med å grave ned kommunehuset i Bergen. De må gjerne få komme å grave ned hus for meg også, for jeg ville gjerne ha gravd ned matbutikkene her fordi de har satt opp prisene på maten i det siste sånn at jeg får enda mindre å rutte med enn før, men det betyr ikke at jeg skal klage over økonomien igjen altså, for dere orker jo ikke å høre om at jeg klager over økonomien min og angsten min uten å snakke om noe annet også for det blir jo veldig ensformig å kjedelig.

Nå må jeg slutte for nå skal jeg se resten av fotballkampen mellom Kenya og Etiopia før jeg begynner å male, for det er jo et nabo-oppgjør mellom fotballjentene fra Kenya og Etiopia, akkurat som når det er når det er nabo-oppgjør mellom Norge og Sverige, bare at de er fra Kenya og Etiopia istedet for Norge og Sverige, så da blir det jo veldig spennende å følge med på, ja det blir jo det.

 

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Graud-Marit.

11 kommentarer

Siste innlegg