HVIS JEG VAR DEG! – bforb er meg!

Altså.. Her har jeg ikke før fått lansert den ene glimrende versjonen av ‘selv’ (hvilken åpenbarer seg ved å klikke her) før den andre følger etter! 

Denne gang er det BforB som i min person fikk meg til å miste det fullstendig.. 

 

 

Igjen har vi altså å gjøre med en aldeles mesterlig versjon av ‘yours truly’ der gjenkjennelsesfaktoren er ut av denne verden! Men da får det holde med snikk-snakk fra meg, for ved å klikke det så glimrende forfalskede toppsidebildet under, så kommer du rett til moroa, for å si det sånn!..

 

Ellers kan nevnes at identitetstyveriet som denne gang er hevnet er å finne bak den påfølgende toppsidebilde-forfalskningen:..


Avslutningsvis, vil jeg igjen minne mine de av mine ofre som føler de har en høne og plukke med undertegnede, så er muligheten fremdeles åpen!..

8 kommentarer
    1. Å takk, så artig…’høne og høne’, artig å prøve seg. Men utfordrende var det. Så du har gjort litt av en jobb med alle dine tolkninger <3.

    2. Hmmmmmmmmmmmmm… fikk lyst på appelsin jeg nå. Gjerne pakket inn i sjokolade. For så vidt litt veldig random, siden siste bilde trolig ikke viser seg å være et ekte juletre engang.

      1. *Dævver!*
        (hahaha)
        Jeg begynner faktisk å helle mot at Elina Kranz kan være oppskrytt i det hun enda ikke har fått deg inn i stallen på Latter, ass! 😀 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg