HVIS JEG VAR DEG – Lene er meg!

Som annonsert i DETTE innlegget, så syntes det ikke mer enn rett og rimelig å gi mine stakkars medbloggere muligheten til å få tatt igjen etter at den ene etter den andre nå er blitt parodiert i 3 måneder til ende i dette konseptet. – Et konsept som har fått en mottagelse ut av en annen verden, både av de enkelte ofre og av publikum! Og nå har jeg altså æren av å presentere en mesterlig utgave av ‘selv’ i Lene E. Tarnes’ skikkelse! 

 

 

Dette ble jo også bragt på bane i dagens utgave av En bloggers bekjennelser, men det må jo vitterlig lanseres i de korrekte former, under ‘Hvis jeg var deg -flagget, som seg hør og bør! Dessuten kan jo ikke gode ting gjentas for ofte, så..

Men det får være nok babbel fra min side! For her anbefales på det varmeste å klikke den glimrende utførte toppsidebilde-forfalskningen under, og se hvordan det fortoner seg når Lene Elisabeth Tarnes inntar personligheten til yours truly, Gry Henriksen:..

 

– Og sånn for ordens skyld, finner du identitetstyveriet som er hevnet bak følgende forfalskede toppsidebilde:..

Dersom det er flere som skulle ha ei aldri så lita høne og plukke med ‘yours truly’, så har du altså sjansen nå!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg