HVIS JEG VAR DEG! – geriatriks (2)

Fordi det er tidkrevende å innta en annens personlighet, strekker dette konseptet seg over to dager, der man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i vedkommendes spirit ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

Så nå skal det altså komme for en dag, for dere så vel som for meg selv, hvorvidt jeg evner å være noen andre enn meg selv!..  Den første delen av denne runden, åpenbarer seg  umiddelbart om du klikker   

           –>>> HER! <<<–

 

 

GERIATRIKS! 

 

Etter hva som må være ca 3,5 år etter første blogginnlegg, så har jeg ENDELIG håp om å få vist mitt potensial i hht usaklig argumentasjon, ‘name-calling’, og ikke minst hva jeg anser for å være min paradegren innen ‘Meningsytringer’ under min verdighet; Uttrykk for andres mangelfulle intellekt! Den eneste haken i så måte, er at jeg ikke får gjøre mitt mest lavmåls innlegg noensinne SOM meg selv, men OM meg selv, i det jeg nå trer inn i rollen som Geriatriks.. Her skal også nevnes at denne gang, har jeg lyktes i å foreta transformasjonen til midlertidig mann fullt ut, i det jeg har foretatt en aldri så liten ‘gender-bender’ i Photoshop.. 

 

 

UNIONEN FRA HELVETE!

 

Herregud.. Det neste blir vel at ‘homsen & blondinen’ får et eget talkshow!

Greit nok at blogg-genren har gjennomgått en totalforandring det siste året, slik at den er blitt mye mer variert, men at den er blitt så mye mer voksen, går jeg imidlertid ikke med på! Jo, om vi tar utgangspunkt i bloggernes gjennomsnittsalder, så har jo genren blitt mer voksen, men det er imidlertid innholdet som teller, også her.

For du er jaggu ikke mye til oppegående voksen borger når du hiver deg på en hyllest av de største idiotene som noensinne har operert på blogg. Rart de ikke har møttes fysisk før nå, i grunn, i det de har operert som et tohodet troll med eneste mål å spre konspirasjonsteoriene sine i flere år nå. Altså;  Jeg mener ytringsfriheten har feilet når sånne folk som de to der, som ikke har peiling på hva de snakker om får uttale seg fritt!

Snakk om at det er dårlig stilt her til lands, da, når du har en soper på den ene siden, og prototypen av ei stokk dum blondine som ser ut som om hun er legemliggjøringen av de illustrerte vitsene i ‘Vi menn’ som får operere som medisinsk ekspertise i vaksinespørsmål! Og som om denne unionen fra helvete ikke sto for mer enn nok spredning av imbissile tanker og korka spørsmål fra før, så blir det enda verre nå! De klarer jo ikke engang å skjønne at det som verdens maktelite sier er riktig! Akkurat som om myndighetene i flere land brått skulle drive å konspirere i hemmelighet. Det er bare for dumt!

Men nå er jo alt som kommer fra disse ‘Vendela og Jan-Thomas 2nd edition’ vi er belemret med selvsagt dumt. Det er jo umulig å få annet enn dumt på et helt nytt nivå ut av en symbiose mellom to individer hvis IQ er den man kan forvente hos en gjennomsnitts glassmanet! For de HAR jo ikke hjerne disse to her! For i det man blåser med litt styrke inn i det ene øret deres, så kjenner man trekken komme ut av det andre!..

Så jævla lavpannede er de altså at de tror deres primale evne til å trekke simple logiske slutninger gjør de kapable til å vite mer enn legene om ting ikke legene har greie på en gang! Legene kan jo ikke engang si noe mer om innholdet i vaksinene enn det som følger de virkestoffene de får oppgitt av sprøytene innholder! Jeg skjønner bare ikke!..

Det er jo ikke sånn at de stopper der heller, for de graver jo rundt etter faktaopplysninger på nettet, for så å benytte seg av disse til å stille spørsmålstegn rundt hver eneste logiske brist og selvmotsigelse som fremkommer! For meg, er dette så idiotisk, stokk tett tjukkskallet at jeg knapt kan tro det er mulig! Om du i det hele tatt tviler på om vaksinen er trygg, og om det styresmaktene i Norge, så vel som de andre respekterte land i verden sier er sant, så må du jo rett og slett være skyldig i IQ! – Og dersom du tror på sånne som det tohodede trollet ‘Rogry’ her på blogg, så har skyldnaden eskalert til å bli total gjeldskrise og konkurs!

 

 

 

PS! Om du er blant de som lar deg underholde av sånt som parodiene i dette ‘Hvis jeg var deg’ -konseptet her på bloggen, så hvorfor ikke gå inn for å sprite opp denne Vixen-greia med litt god, gammeldags uforutsigbarhet og originalitet!? Dette kan enkelt gjøres ved å klikke inn på Vixen.no, og nominere yours truly (gryende.blogg.no) til kategorien; Årets underholder, samt bytte inn intetsigende forkynnere av det politisk korrekte budskap med den, i Vixen-øyenmed, vidunderlig malplasserte Bunnytrash, Kokken vår for beste forretningsmann og stjernen selv, Vivian, aka mammapahjul.blogg.no for årets stjerneskudd, gullpenn, og gud vet hva de heter for noe!
– Om ikke annet, så for å øke underholdningsverdien av dette fesjået! 😉

LET VIXEN BE A BLOG-AWARD AGAIN!

– Takk! –

11 kommentarer
    1. Haha.. du har fått årets underholdernominasjon fra meg altså, vet jo faen aldri hva som kommer fra deg, tenker noen andre her på plattformen kan ta sin glimrende penn og lakkere den på nytt!!

      1. Takker & bukker 😀
        Var nog ett litet tag mer elak i formen denna här *hehe*.. Men på den annen side, har jeg lagt til et sett ‘baller’ i min versjon av ham, slik at han her tør si hvem disse idiotene han refererer til er, i stedet for disse lite subtile hintene bestående av å legge ut sine C19 -innlegg rett etter våre! 😛
        (Må huske å sjekke om de har begynt å følge Vestfrøkna sine etter at hun begynte å bli mer kritisk også..) 😉

    2. skulle gjerne nominert deg til underholdningspris, men hvor finner jeg den adressen jeg må legge til?

      1. Ahh, så innmari hyggelig! <3

        Du kommer rett til nomineringen her https://nominasjon.vixen.no

        – At jeg nå forholder meg til dette Vixen-opplegget, føles i grunnen helt absurd..
        De andre jeg har sett som har forholdt seg til dette her, har flere kategorier listet som aktuelle for de å nomineres for, men jeg har derimot begrenset det til denne ene; Altså underholdningskategorien (aka humorkategorien) av den enkle grunn at denne vil jeg fikse å tape *haha*. Om jeg derimot skulle bli nominert i den andre av mine hjemmehørende kategorier; Altså 'sterke meninger', ville jeg kun ha kunnet tapt for Bunny. Ellers ville jeg surnet som en grapefrukt like sikkert som Amen i kirken *hahaha*

    3. Hvert problem har en løsning når du finner den rette
      Menneskelig!! Frykt ikke, det er en stor trollmann og en som løser åndelige problemer,
      Bryllupsproblemer, husbrudd, øyeblikksbilder
      suksess, gjenopprett det du mistet, etc. WhatsApp +19737553810
      E-post. [email protected].
      Dine problemer blir løst umiddelbart. Gjør følgende:
      1) Kjærlighetens staver
      2) Trylleformularene med tapt kjærlighet
      3) Skilsmisseformler
      4) parringsformler
      5) Obligatorisk stave.
      6) Bryt staver
      7) utvise en eks-kjæreste
      8.) Du vil bli forfremmet på kontoret / lotteriet ditt. (9) vi gir deg makt til å forsvinne (10) makt til å kommandere kroppen (11) makten til å skape rikdom (12) den magiske ringen for å kontrollere alt. (13) hvis du vil bli gravid (14) hvis du vil gifte deg (15) hvis du vil at ønsket ditt skal komme gjennom

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg