HVIS JEG VAR DEG! – geriatriks (1)

Hvis jeg var deg’ er et konsept som går ut på at en tilfeldig blogg trekkes ut fra blogg.no’s toppliste, for så at jeg skal gjøre et innlegg hvor jeg utgir meg for å være den respektive bloggeren. Da det krever litt forberedelser å skulle opptre som andre enn meg selv, strekker det seg over to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

87

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

GERIATRIKS! 

 

Nå er jeg redd jeg er i ferd med å miste det fullstendig her, folkens! For ikke bare har jeg brutt med min edsvorne boikott av Vixen, men jaggu står jeg ikke på terskelen til å bli både styresmaktene og vaksineoppfordrernes talerør også!..
Det første kan jeg i grunnen leve med, takket være Vivian aka Mamma på hjul, mens det andre ville krevd at jeg utslettet meg selv. – Men nå er det jo akkurat dét som dette konseptet består av; Nemlig å legge eget sinn og person til side, for så å innta en annens personlighet for en stakket stund! Og det er vel få, om noen, som kan tenkes å være fjernere fra min egen persona, iallfall hva meninger og holdninger angår, enn denne fyren som kaller seg Geriatriks (her kan du lese dagens blogg -omtalen av ham).

Men enig eller uenig; Meningsytrere er en nødvendighet! Dvs.. Under forutsetning av at de faktisk argumenterer for sine syn, kontra de som kun ‘informerer’ om at de som ikke innehar tilsvarende oppfatninger som de selv er ‘retards; Lavpannede imbasiler med IQ på høyde med en gjennomsnitts glassmanet som ikke innehar annen utdannelse enn ‘livets (høyst foraktede) harde skole’, og dermed burde knebles, da alt som kommer fra de uten medisinsk utdannelse eller noe annet politisk korrekt i sammenhengen, er konspirasjonsteorier QAnon-style..

Jøsses! For første gang, kan jeg faktisk si uten forbehold at denne her kommer jeg til å naile!..

Men for all del; Fyren får i det minste sagt det han skal si på det mest hysteriske vis som tenkes kan! Jeg klikker alltid inn på denne bloggen etter å ha gått ut med ett eller annet i forbindelse med C19 for å få en god latter, og det er så visst ikke til å kimse av! – Og det skal faktisk bli overmåte artig å få trashe meg selv, så denne gleder jeg meg virkelig til..

Om du er nysgjerrig på hvor ordrik jeg evner å være i hht å male et bilde av folk [les; Roger (aka Bunnytrash) og meg (ja, i betydningen ‘meg’ som meg selv, altså)] som borderline tilbakestående, så følg med i morgen!

9 kommentarer
    1. En heterofil mann som påberoper seg å vite bedre enn homofile selv hva som oppleves verst for homofile?! Lykke til Gry, denne nailer du ikke – slik arroganse kan ikke kopieres eller parodieres, venter spent.. skulle nesten ønske at i morgen kom i dag 😂😂😂

      1. Nei, å gå på homofilisynspunktene hans er bare å glemme, for der er han rett og slett en hakket for drøy parodi på seg selv! 😀
        Men å betrakte meg selv igjennom hans øyne, tror jeg derimot kan bli riktig så festlig.. *hehe*

        1. Du får ta med dagens «vaksinene hindrer ikke smitte, de hindrer ALVORLIG sykdom». Måtte le litt da jeg så det, rett og slett på grunn av ironien og motsetningene ift mitt eget innlegg i dag om coronasituasjonen 😂

          1. Om ikke annet, så er fyren i det minste hysterisk! – Selv om han neppe morer meg med hensikt, så blir han jo ikke noe mindre morsom for det *haha* 😀 😀 😀

            1. Hadde ikke klikka meg inn der hadde det ikke vært for deg. Men i framtiden så får han ikke mange besøk av meg, jeg orker ikke når noen er mer arrogant enn meg 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg