HVIS JEG VAR DEG! – jeg gikk bare i boden en tur (1)

Hvis jeg var deg’ er et konsept som går ut på at en tilfeldig blogg trekkes ut fra blogg.no’s toppliste, for så at jeg skal gjøre et innlegg hvor jeg utgir meg for å være den respektive bloggeren. Da det krever litt forberedelser å skulle opptre som andre enn meg selv, strekker det seg over to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

89

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

JEG GIKK BARE I BODEN EN TUR! 

 

En skulle jo ikke tro det gikk an å gå lenger enn til å skulle gi meg ut for en reinspikket strikkeblogger i det her konseptet, men Vibbedille kjente jeg iallfall litt fra før! Nå går nemlig turen til en blogger jeg aldri har så mye som sveipet innom før umiddelbart etter trekningen, så med dette må vel galskapen sies å være komplett!..

I utgangspunktet forutsetter jo disse imitasjonene at jeg i det minste har et viss kjennskap til den respektive bloggen fra før, så jeg klikker jo inn på bloggen som en tilnærmet formalitet, i det jeg er helt innstilt på at dette blir omtrekk. Men så ser jeg jo at denne utgivelsen er ført i pennen på en eller annen morsom dialekt! – Og jeg kunne bare ikke la sjansen til å gjøre en ny dialektparodi gå fra meg, da rollen som Karidansen står ut som en av de aller artigste rollene jeg har inntatt.

Hvorvidt jeg vil lande et ‘Jeg gikk bare i boden en tur’ -innlegg, er derimot noe helt annet! Så her er det bare å feste sikkerhetsbeltene, folkens, og følg med i morgen, på samme tid, samme kanal!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg