HVIS JEG VAR DEG, kari engsvik

NB:  Toppsidebildene som benyttes i dette konseptet, er som regel modererte versjoner av den respektive bloggerens foto/grafikk. Dersom det oppleves krenkende at dette [mis]brukes på denne måten, tas det selvsagt ned umiddelbart i det beskjeden mottas.

 

 

 

 

– Konseptet der jeg robber personligheten til mine medbloggere, og utgir innlegg i deres navn der de vel må sies å være smått overdrevne- og muligens en liten smule galere versjoner av seg selv! 

 

Fra å ha opptrådt som matblogger, går turen videre til en av de bloggene som virkelig kan skilte med variert innhold! For i dag skal jeg nemlig utgi meg for å være…

:
KARI ENGSVIK!

Vi er nå tilbake i GRYXEN-vinnernes sfære, da det denne gangen er vinneren av kategorien ‘Beste kvinnelige nykommer som skal til pers.
Som nevnt, er dette en blogg med mye variert innhold. Dette er fordelaktig for bloggen, da variasjon innebærer noe for enhver smak, men det er imidlertid vrient for en stakkars identitetstyv, da høy variasjon gjør det vanskeligere å finne den berømmelige ‘røde tråden’ som gjør bloggeren gjenkjennelig ført i pennen av meg. I karis tilfelle, har det imidlertid vært en åpenbar tråd, men dette er dog en tråd jeg helst avstår fra å følge, da jeg overhodet ikke evner å finne noe lystbetont i å ta meg en svømmetur etter først å ha brutt opp isen, for å si det sånn!
Heldigvis, fikk jeg imidlertid tak på en alternativ tråd; En tråd som dreier seg om en sparkesykkel ved navn Elvis..

 

 

 

ELVIS + EL-PRISCILLA = SANT! 

07.05.2022, kl. 11:55

 

I anledning medblogger og bloggervenn, Gry sitt etterhvert så beryktede Drammensbesøk for et par uker siden, fikk også jeg gleden av å få være med på noe av den galskapen som hun og Bunny stelte i stand! Da fikk jeg jo ikke mare vært med på langt mer moro enn jeg orker, men dette innebar jo også at jeg fikk møtt Gry for første gang i levende live, for å si det sånn! – Og ei heller var det bare jeg som fikk kjørt meg med en grassal overdose galskap og moro; For det viste seg nemlig at Gry hadde med seg en overraskelse som ble svært godt mottatt av Elvis, for å si det mildt. Gry hadde nemlig med seg det blankpolerte, nytrimmede el-vidundret sitt ved navn Priscilla. – Og da kan du jo bare tenke deg hvordan min Elvis reagerte da han brått fikk selskap av den mest sveisne sparkesykkelen som tenkes kan; Brått så var det slutt på alle sure miner ved å måtte stå rolig å vente på å få kjøre kjem igjen, ja!

El-Priscilla

Og de to strømdrevne farkostene fant virkelig tonen. Da de ble tatt med på en kjøretur, var det gjort. De freste av gårde med hver sin eier, mens de kun hadde frontlykter for hverandre. En kan jo bli rørt av mindre.

Det var jo nesten rent vemodig å se Elvis for første gang motsette seg å bli startet opp, da han helst ville blitt værende der oppe på boligfeltet hos Bunny sammen med sin Priscilla til rusten skilte dem ad.

Elvis <3 Priscilla 

Men jeg fikk ham nå heldigvis til å starte opp etter å ha fått tilført et solid måltid av fersk og svindyr strøm etter å ha fått all verdens lovnader om at Priscilla snart skulle ta med seg sin eier til Drammen igjen slik at de fikk en ny dose av el-drevet kjærestetid. Det var iallefall tydelig at en happy sparkesykkel er en svært så fresk sparkesykkel, for aldri har vi vel fart av gårde i et sånt driv som vi gjorde på denne turen ned mot Drammen sentrum i disse små timer!

Elvis insisterer nå på å ha dette bildet som bakgrunn for fartsmåleren sin.

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg